![]() |
|
| |||
| |||
| Hallo, Jeg har et problem med Windows Vista PC. Jeg har Windows Vista Ultimate på min PC. Det går fint. Det eneste problemet er at skjermkortet ikke er vista kompatibel. Ikke ønsker å oppgradere ennå som i noen måneder DX 10.1 skal ut, og de sier at de fleste kortene i markedet nå wont være kompatibel med det. Kommer til problemet. Ingen av mine nye spill fungere på Vista. COD 4, FIFA 08, selv de voksne Oblivion doesnt work. Er dette et problem med Vista eller mitt grafikkort? Vil rulle tilbake til XP løse knep? Finnes det noen måte som jeg kan få dem til å fungere på vista? Jeg har for mange filer og har vokst brukes til Vista så ruller tilbake til XP vil være smertefullt. Plz hjelpe. skål |
|
| |||
| |||
| kan du kjøre VMware å kjøre eldre spill på innsiden av en virtuell Windows XP system hvis de ikke kjører på vista direkte |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg personlig har vendt ryggen på 10.1
jeg kjøpte 8600gt og alt hittil fungerer flott. så jeg har tenkt på ikke å bli trukket inn i sprøytenarkoman om alle nye kort og må oppgraderinger " Jeg ser svært få mennesker er enige, men jeg er ikke en fanatiker gamer Jeg tror ikke jeg vil savne 10.1 oppgradering. Jeg har ikke lest inn, men im sikker på at du fortsatt kan spille spill som bruker 10.1. selv om noen er nødt til å avklare. men som nå kompis om du vil spille disse spillene sine enten en svært lav oppløsning og kvalitet, eller en oppgradering. hva kort har du fått nå, eller er det om bord? Min System: Min
|