![]() |
|
| |||
| |||
| Hej, Jag har ett problem med min dator med Windows Vista. Jag har Windows Vista Ultimate på min pc. Det går bra. Det enda problemet är att mitt grafikkort inte är Vista-kompatibel. Inte vill uppgradera rättvis ändå som om ett par månader DX 10,1 kommer ut och de säger att de flesta kort på marknaden nu brukar vara förenliga med det. Kommer till problemet. Ingen av mina nya spel fungerar på Vista. COD 4, FIFA 08, även de äldre Oblivion doesnt work. Är detta ett problem med Vista eller mitt grafikkort? Kommer rulla tillbaka till XP lösa trick? Finns det något sätt som jag kan få dem att fungera på Vista? Jag har för många filer och har blivit vana vid Vista så rulla tillbaka till XP kommer att vara en smärta. Plz hjälp. skål |
|
| |||
| |||
| du kunde köra VMware för att köra äldre spel inne i en virtuell dator med Windows XP om de inte körs på Vista direkt |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Personligen har jag vänt ryggen till 10,1
Jag köpte 8600GT och allt som hittills fungerar utmärkt. så jag tänker på att inte dras in i prat om alla nya kort och "måste uppgraderingar" Jag inser mycket få människor är överens, men jag är inte en fanatiker gamer jag tror inte jag kommer att sakna 10,1 uppgraderingen. Jag har inte läst in det men im säker på att du fortfarande kan spela spel som använder 10.1. men någon måste klargöra. men inte för tillfället kompis om du vill spela dessa spel har antingen en mycket låg upplösning och kvalitet eller en uppgradering. vilket kort har du nu eller är det ombord? Mitt System: Min
|
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Varför i7 för spel? | icu222much | Processorer, moderkort & RAM | 2 | 27 juli 2009 19:49 |
| Snabba spel förbättrar färdigheter för långsammare flyttar spel! | NeuroDrive | PC & Console Gaming | 1 | 4 februari 2009 04:19 |
| Med hjälp av DOS-program och spel på Vista | 4D (Fordy (Ford) Ollie | Windows-operativsystem | 4 | 7:e sep 2008 02:47 |
| Kommer min dator spelen fungerar med Vista? | xAlanxEnglandx | PC & Console Gaming | 3 | 24 december 2007 15:53 |
| XP eller Vista val för spel | robinho060 | PC & Console Gaming | 2 | 16 november 2007 14:14 |
| Thread Tools | |
| |