![]() |
|
| |||
| |||
| Hej der ![]() Halo 1 og 2 har fået kedeligt for mig Jeg ønsker at finde en anden FPS spil nu![]() De vigtigste ting, jeg gerne i et spil er: Online Multiplayer + A Game Mission (Ligesom Halo har) / Bilkørsel kapaciteter (Ligesom Halo har) / Nice miljøer / Og sidste, jeg vil gerne spille for mindst 1 eller 2 timer straight og ikke få kede ![]() Min gaming computers specs er: C2D E6750@2.66GHz / 8800 GTS (320MB) / 2GB PC8500 Ram/160GB SATA HDD/600 Watt SLI PSU / Windows XP MCE 32 Bit og jeg har også en kopi af Vista Ultimate, at IE ikke ved, hvad bit det er ![]() Anybody kender nogen spil, at jeg måske gerne ![]() Tak Elias |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| for multiplayer Jeg anbefalede slagmarken 2 i slagmarken 2142, har de ingen missioner dog bare multiplayer baseret på store skalaer, meget god fps efter min mening
Temperaturen inde i denne æbletærte er over 1000 grader. Hvis jeg kan klemme det, en stråle af smeltet Bramley æble vil sprøjte ud. Kunne gå din vej; kunne gå minen. Uanset hvad, en af os er på vej ned! Mit system: Min
|
|
| |||
| |||
| Ya BF2 og BF2142 er ikke dårlig multipayer spil. Meget populære. Jeg foreslår, forsøger COD4, kan du ikke bruge nogen vehicals men det er en meget sjov online spil. Også meget populære. Crysis IMO ikke så god som COD4s multiplayer spil. Men Crysis er et temmelig godt enkelt spiller spillet. Det har vehicals, at du kan køre. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| yeah alle gode spil, der er angivet her, du kan forsøge
| |||
| |||
| godt punkt, "orange box" ville gå ned pænt!
__________________ Temperaturen inde i denne æbletærte er over 1000 grader. Hvis jeg kan klemme det, en stråle af smeltet Bramley æble vil sprøjte ud. Kunne gå din vej; kunne gå minen. Uanset hvad, en af os er på vej ned! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| curses ... nogen slå mig til det. Jeg har også foreslået den orange boks. og hvis det mislykkes at kildre din smarte fuldstændigt, hage en kopi af Bioshock, hvis du ikke allerede har. ingen multiplayer, men en meget meget flot fps.
| |||
| |||
| FPS's Jeg vil anbefale: Crysis STALKER (patched til v1.004) Den Orange Box Bioshock Alle store spil med timers underholdning! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Crysis til enkelt-afspiller COD4 af BF for flere, måske endda Quake 4?
|
| |||
| |||
| counter strike source godt spil (gå til deathmatch) |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Hvordan man finder en besøgende på internettet (?) | pete21 | Off Topic Discussion | 10 | 25. maj 2009 07:36 |
| Forsøger at finde HD føreren | robina80 | Drives & flytbare medier | 3 | 23. sep 2008 14:47 |
| Er der nogen måde at finde ud af, hvor gammel en hdd er? | thingie2 | Drives & flytbare medier | 36 | 3. maj 2008 04:03 |
| Noget, jeg har endnu til at finde ud af | Kodak | General Hardware Chat | 5 | 9 januar 2008 10:41 |
| Er der nogen, der ved hvor man kan finde ... | merton123 | Networking, Modemer & VoIP | 10 | 5 juli 2007 05:50 |
| Thread Tools | |
| |