![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Moi ![]() Halo 1 ja 2 saanut tylsää minulle Haluan löytää eri FPS peli nyt![]() Tärkeitä I kuten peliä ovat: Online Multiplayer + A Game Mission (Kuten halo on) / Ajo-ominaisuudet (kuten halo on) / Nice ympäristöissä / Ja viimeisin, että minä haluan olla vähintään 1 tai 2 tuntia suoraan ja ei saada ikävystynyt ![]() Oma pelaamista tietokoneen tiedot ovat: C2d E6750@2.66GHz / 8800 GTS (320MB) / 2GB PC8500 Ram/160GB sata HDD/600 Watt SLI PSU / Windows XP MCE 32 Bit ja minulla on myös kopio Vista Ultimate että IU eivät tiedä, mitä bittinen on ![]() Tietääkö kukaan mitään pelejä, voisin kuten ![]() Kiitos Elijah |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| moninpeleille haluan suositella Battlefield 2 Battlefield 2142, heillä ei ole virkamatkaa kuitenkin vain Moninpelattava perustuu valtava asteikot, erittäin hyvä fps mielestäni
Lämpötila sisäpuolella omenapaistos on yli 1000 astetta. Jos minä purista, A Jet sulaa Bramley Apple ruiskauttaa ulos. Voi mennä teidän tavoin; voisi mennä minun. Joka tapauksessa, yksi meistä on menossa! My System: Minun
|
|
| |||
| |||
| Ya BF2 ja BF2142 eivät ole huono multipayer pelejä. Erittäin suosittu. Ehdotan yrittää COD4, et voi käyttää mitä tahansa vehicals mutta se on erittäin hauskaa online peli. Myös hyvin suosittuja. Crysis IMO ei ole niin hyvä kuin COD4s multiplayer game. Mutta Crysis on melko hyvä yhden pelaajan peli. Se on vehicals, että voit ajaa. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| joo kaikki hyviä pelejä mainittu voit yrittää
mutta mitä jos "oranssi laatikko" saat, puoliintumisaika 2 puoliintumisaika 2 Episode 1 ja 2 portaalin suuri pulmapeli ja Team Fortress 2 online multiplayer peli thats silokampela My System: redden137
|
|
| |||
| |||
| hyvä huomio, että "oranssi laatikko" menisi alas mukavasti!
__________________ Lämpötila sisäpuolella omenapaistos on yli 1000 astetta. Jos minä purista, A Jet sulaa Bramley Apple ruiskauttaa ulos. Voi mennä teidän tavoin; voisi mennä minun. Joka tapauksessa, yksi meistä on menossa! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| curses ... joku hakkasi minut siihen. Haluaisin olet ehdotti myös oranssi laatikko. ja jos se ei hivellä your fancy kokonaan repeämä jäljennös bioshock, jos et ole jo. ei moninpeliä, mutta erittäin mukava fps.
| |||
| |||
| FPS: n Haluaisin suositella: Crysis Stalker (patched on v1.004) The Orange Box Bioshock Kaikki hyvin pelejä tuntia viihdettä! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Crysis single player COD4 on BF Monikäynnistettävän, ehkä jopa Quake 4?
|
| |||
| |||
| counter strike source hyvä peli (go varten deathmatch) |