![]() |
|
| |||
| |||
| Hei ![]() Halo 1 og 2 har blitt kjedelig for meg Jeg ønsker å finne en annen FPS spill nå![]() De viktigste tingene jeg liker i et spill er: Online Multiplayer + A Game Mission (Som Halo er) / Driving evner (Som Halo er) / Nice miljøer / Og siste at jeg vil gjerne spille for minst 1 eller 2 timer rett og ikke bli lei ![]() Mine spill maskinens spesifikasjoner er: C2D E6750@2.66GHz / 8800 GTS (320MB) / 2 GB PC8500 Ram/160GB SATA HDD/600 watt SLI PSU / Windows XP MCE 32 Bit og jeg har også en kopi av Vista Ultimate som IU ikke vet hva bit er det ![]() Noen som vet om noen spill som jeg kunne tenkt ![]() Takk Elias |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| for multiplayer ville jeg anbefalt slagmarken 2 av slagmarken 2142, har de ingen oppdrag imidlertid bare flerspillerspill basert på enorme skalaer, veldig god fps etter min mening
Temperaturen inne i denne apple pie er over 1000 grader. Hvis jeg presse den, et jetfly av smeltet Bramley apple vil sprute ut. Kunne gå veien, kunne gå min. Uansett, en av oss går ned! Min System: Min
|
|
| |||
| |||
| Ya BF2 og BF2142 er ikke dårlig multipayer spill. Svært populære. Jeg foreslår at du prøver COD4, kan du ikke bruke noen vehicals men det er et veldig morsomt online spill. Også svært populære. Crysis IMO er ikke så god som COD4s multiplayer spill. Men Crysis har en ganske god single player spill. Det har vehicals at du kan kjøre. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| yeah alle gode spill oppført der du kan prøve
| |||
| |||
| godt poeng, den "oransje boksen" vil gå ned pent!
__________________ Temperaturen inne i denne apple pie er over 1000 grader. Hvis jeg presse den, et jetfly av smeltet Bramley apple vil sprute ut. Kunne gå veien, kunne gå min. Uansett, en av oss går ned! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| forbannelser ... noen slo meg til det. Jeg ville også har foreslått den oransje boksen. og hvis det ikke klarer å kile dine fancy helt ulempe en kopi av bioshock hvis du ikke allerede har. ingen multiplayer, men en veldig trivelig fps.
| |||
| |||
| FPS står jeg vil anbefale: Crysis STALKER (oppdatert til v1.004) The Orange Box Bioshock Alle flotte spill med timer med underholdning! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Crysis for single player COD4 av BF for flere, kanskje til og med Quake 4?
|
| |||
| |||
| counter strike source gode spillet (gå for Deathmatch) |