![]() |
|
| |||
| |||
| Hallå där ![]() Halo 1 och 2 har fått tråkigt för mig Jag vill hitta ett annorlunda FPS spel nu![]() De viktigaste saker jag gillar i ett spel är: Online Multiplayer + A Game Mission (som Halo har) / Körförmåga förmåga (som Halo har) / Nice miljöer / Och sist en som jag kommer att vilja spela för minst 1 eller 2 timmar raka och inte bli uttråkad ![]() Mitt spel dator specs är: C2D E6750@2.66GHz / 8800 GTS (320MB) / 2GB PC8500 Ram/160GB SATA HDD/600 Watt SLI PSU / Windows XP MCE 32-bitars och jag har också en kopia av Vista Ultimate att IE inte vet vad lite det är ![]() Någon som känner till några spel som jag skulle vilja ![]() Tack Elia |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| för multiplayer jag rekommenderat Battlefield 2 taktiska 2142 har de inga uppdrag dock bara multiplayer bygger på stora skalor, mycket bra fps enligt min mening
Temperaturen inne i den här äppelpajen är över 1000 grader. Om jag krama den, en stråle av smält Bramley Apple kommer att spruta ut. Kan gå din väg, skulle kunna fortsätta mitt. Hursomhelst, en av oss är på väg ner! Mitt System: Min
|
|
| |||
| |||
| Ya BF2 och BF2142 är inte dåligt multipayer spel. Mycket populärt. Jag föreslår försöker COD4 kan du inte använda någon vehicals men det är ett mycket roligt online spel. Också mycket populära. Häxkungens IMO inte är så bra som COD4s multiplayer spel. Men Häxkungens har ett ganska bra enda aktör spelet. Det har vehicals att du kan köra. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| ja alla bra spel upptagna där du kan försöka
| |||
| |||
| bra punkt, "orange box" skulle gå fint!
__________________ Temperaturen inne i den här äppelpajen är över 1000 grader. Om jag krama den, en stråle av smält Bramley Apple kommer att spruta ut. Kan gå din väg, skulle kunna fortsätta mitt. Hursomhelst, en av oss är på väg ner! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| förbannelser ... någon slog mig till det. Jag har också föreslagit den orange rutan. och om det inte kittlar din lust helt problem en kopia av bioshock om du inte redan har. inget multiplayer, men ett mycket trevligt fps.
| |||
| |||
| FPS: s Jag rekommenderar: Häxkungens Stalker (lappat till v1.004) The Orange Box Bioshock Alla bra spel med timmar av underhållning! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Häxkungens tid för enskilda spelare COD4 av BF för många, kanske till och med Quake 4?
|
| |||
| |||
| counter strike source bra spel (gå för deathmatch) |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Hur man hittar någon på Internet (?) | pete21 | Off Topic Discussion | 10 | 25 maj 2009 07:36 |
| Försöker hitta HD föraren | robina80 | Drives & Removable Media | 3 | 23 sep 2008 14:47 |
| Finns det något sätt att ta reda på hur gammal en hdd är? | thingie2 | Drives & Removable Media | 36 | 3 maj 2008 04:03 |
| Något jag har ännu att ta reda på | Kodak | General Hardware Chat | 5 | 9 januari 2008 10:41 |
| Finns det någon som vet var man kan hitta ... | merton123 | Nätverk, Modem & VoIP | 10 | 5 juli 2007 05:50 |
| Thread Tools | |
| |