mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > PC & Console Gaming

Register

Hjælp til R4 kort til DS

Reply

Thread Tools
Old 27 juni 2009, 11:52
Ny Medlem Gruppen

Hej alle

Jeg købte en R4 kortet for mit ds Jeg har allerede 2 som jeg fik fra en ven til børnene, men jeg købte min egen og nu kan jeg ikke synes at få det op n kører

Er der nogen, der ved, hvad jeg kunne gør forkert den DS kun har en? med menu under det.

Tak
Angela
Old 27 juni 2009, 18:12
Donor-Gruppen

Hej Ang, Well var R4 chip du fik allerede kodes og sagde at fungere? hvis ja så bør det være i orden nobel afhængigt yhe chip du fik for konsollen, hvis det er den rigtige for din DS. Hvis det ikke er kodet eller setup er du nødt til at gøre det på din egen Ill forsøge at finde en guide til at oprette et R4 chip og hvis im vellykket ill post det her.
Old 28 juni 2009, 03:53
Donor-Gruppen

Hi dette kort de R4 støtter Moonshell og andre homebrew spil og har vist sig som måske den ultimative spillekonsol piratkopiering værktøj
Er du skal bruge det for at downloade og spille DS spil fra internettet i stedet for at købe licens versioner?

En computer, en gang slog mig i skak
Men det var ingen match for mig på kick boksning.

Mit system: redden137

Processor (s):
AMD Opteron 165 o / c
Bundkort:
asus a8n SLI Deluxe
RAM Hukommelse:
2GB Corsair XMS pc3200 platium
Grafikkort (r):
8800gts o / c
Lydkort:
kreative SoundBlaster 4
Harddisk (e):
1x 80 GB 2x 250 GB
Optisk drev (r):
1x Sony DVD-RAM-drev 1xphillips dv
Sag / PSU:
700w moduler PSU
Køling:
luft
Network / Internet:
Monitor (s):
22in widescreen
Operating System (s):
XP Pro
Old 28 juni 2009, 03:56
Donor-Gruppen

Hvis dette er tilfældet Ang vi kan ikke hjælpe dig yderligere.
Old 28 juni 2009, 04:13
Donor-Gruppen

Citat:
Oprindeligt Indsendt af mrberty View Post
Hvis dette er tilfældet Ang vi kan ikke hjælpe dig yderligere.
Aftalt
articule om piratkopiering R4 kortet http://technology.timesonline.co.uk/...cle2933237.ece

En computer, en gang slog mig i skak
Men det var ingen match for mig på kick boksning.
Old 28 juni 2009, 04:17
Donor-Gruppen

YH rødme vil jeg sige sin aflivningstidspunktet handelsordningerne hænderne ned på DS sine ligesom næsten 2 ud af 5 ejere af et DS har en R4 chip.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.