![]() |
|
| |||
| |||
| Hej alle Jeg købte en R4 kortet for mit ds Jeg har allerede 2 som jeg fik fra en ven til børnene, men jeg købte min egen og nu kan jeg ikke synes at få det op n kører Er der nogen, der ved, hvad jeg kunne gør forkert den DS kun har en? med menu under det. ![]() Tak Angela |
|
| |||
| |||
| Hej Ang, Well var R4 chip du fik allerede kodes og sagde at fungere? hvis ja så bør det være i orden nobel afhængigt yhe chip du fik for konsollen, hvis det er den rigtige for din DS. Hvis det ikke er kodet eller setup er du nødt til at gøre det på din egen Ill forsøge at finde en guide til at oprette et R4 chip og hvis im vellykket ill post det her. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hi dette kort de R4 støtter Moonshell og andre homebrew spil og har vist sig som måske den ultimative spillekonsol piratkopiering værktøj Er du skal bruge det for at downloade og spille DS spil fra internettet i stedet for at købe licens versioner?
Hvis bygherrer bygget bygninger vejen programmører skrev programmer, så den første spætte, der fulgte langs ville ødelægge civilisationen. En computer, en gang slog mig i skak Men det var ingen match for mig på kick boksning. ![]() Mit system: redden137
|
|
| |||
| |||
| Hvis dette er tilfældet Ang vi kan ikke hjælpe dig yderligere. |
|
| |||
| |||
| Citat:
articule om piratkopiering R4 kortet http://technology.timesonline.co.uk/...cle2933237.ece
__________________ Hvis bygherrer bygget bygninger vejen programmører skrev programmer, så den første spætte, der fulgte langs ville ødelægge civilisationen. En computer, en gang slog mig i skak Men det var ingen match for mig på kick boksning. ![]() |
|
| |||
| |||
| YH rødme vil jeg sige sin aflivningstidspunktet handelsordningerne hænderne ned på DS sine ligesom næsten 2 ud af 5 ejere af et DS har en R4 chip. |