![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei kaikki Ostin R4 kortin minun ds Minulla on jo 2 jotka sain ystävälle varten kids mutta ostin omani ja nyt ei voi saada sitä n käynnissä Onko kukaan tiedä, mitä voisin tehdä väärin DS vain on? kanssa valikosta sen nojalla. ![]() Kiitos Angela |
|
| |||
| |||
| Hei ang, No oli R4 siru sinulla jo koodattu ja sanoi toimivan? jos niin sitten se olisi tehtävä sakon riippuen yhe siru sinulla varten konsoli, jos se on oikea sinun DS. Jos se ei ole koodattu tai setup sinun on tehtävä se teidän oma Ill etsimään opas perustamiseen R4 siru ja jos im onnistunut huonosti post it here. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hei tämä kortti on r4 tukee Moonshell ja muut homebrew pelit ja on noussut ehkä perimmäinen videopeliohjelmistojen piratismin välineenä Aiotko käyttää sen lataaminen ja pelaaminen ds pelejä Internetissä sijaan ostaa lisenssin versiota?
Jos rakentajia rakennetut rakennukset, miten ohjelmoijat kirjoitti ohjelmat, sitten ensimmäinen tikka että tuli tuhoaisi sivilisaation. Tietokone kerran lyödä minua shakki Mutta se ei vastaa minulle potkia nyrkkeily. ![]() My System: redden137
|
|
| |||
| |||
| Jos näin on Ang emme voi auttaa sinua enempää. |
|
| |||
| |||
| Sovittu articule että piratismi r4-kortti http://technology.timesonline.co.uk/...cle2933237.ece
__________________ Jos rakentajia rakennetut rakennukset, miten ohjelmoijat kirjoitti ohjelmat, sitten ensimmäinen tikka että tuli tuhoaisi sivilisaation. Tietokone kerran lyödä minua shakki Mutta se ei vastaa minulle potkia nyrkkeily. ![]() |
|
| |||
| |||
| yh punertua, sanoisin sen tappaminen kaupan kädet alas DS sen kuten lähes 2 ulos 5 oman DS on R4 siru. |