mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > PC & Gaming Console

Register

Hulp bij R4 Kaarten voor de DS

Reply

Thread Tools
Old 27 jun 2009, 11:52
Nieuw Lid Fractie

Default Hulp bij R4 Kaarten voor de DS

Hi all

Ik kocht een R4 kaart voor mijn ds ik heb al 2 die ik van een vriend voor de kinderen, maar ik kocht mijn eigen en nu kan ik niet lijken te krijgen tot n draaien

Weet iemand wat ik zou kunnen doen verkeerde de ds gewoon een? met menu onder.

Bedankt
Angela
Old 27 juni 2009, 18:12
Donor Groep

Hey Ang, Nou was de R4-chip heb je al gecodeerd en zei te werken? zo ja dan moet het werkt prima, afhankelijk van yhe chip heb je voor de console als het de juiste is voor je DS. Als zijn niet gecodeerd of de installatie moet u doen voor uw zelfvertrouwen Ill proberen en het vinden van een handleiding voor het opzetten van de R4-chip en als im succesvolle ziek post het hier.
Old 28 juni 2009, 03:53
Donor Groep

Hi deze kaart de R4 ondersteunt de Moonshell en andere Homebrew games en heeft zich als misschien wel de ultieme videogame piraterij tool
Bent u van plan te zijn te gebruiken voor het downloaden en afspelen van DS games van het internet in plaats van aankoop van de licentie-versies?

Een computer eenmaal beat me at chess
Maar het was geen partij voor mij kick boksen.

Mijn Systeem: redden137

Processor (s):
AMD Opteron 165 o / c
Moederbord:
ASUS A8N SLI Deluxe
RAM Geheugen:
2GB Corsair XMS PC3200 platium
Graphics Card (s):
8800GTS o / c
Sound Card:
Creative SoundBlaster 4
Hard Drive (s):
1x 80 GB 2x 250GB
Optische Drive (s):
1x Sony DVD-RAM-station 1xphillips dv
Case / PSU:
700w moduler PSU
Koeling:
lucht
Netwerk / Internet:
Monitor (s):
22in breedbeeld
Operating System (s):
XP Pro
Old 28 juni 2009, 03:56
Donor Groep

Als dit het geval is Ang kunnen we niet helpen u verder.
Old 28 juni 2009, 04:13
Donor Groep

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mrberty View Post
Als dit het geval is Ang kunnen we niet helpen u verder.
Overeengekomen
articule over de piraterij r4 kaart http://technology.timesonline.co.uk/...cle2933237.ece

Een computer eenmaal beat me at chess
Maar het was geen partij voor mij kick boksen.
Old 28 juni 2009, 04:17
Donor Groep

YH redden, zou ik zeggen haar doden de handel handen op de DS zijn zoals bijna 2 van de 5 eigenaars van een DS hebben een R4-chip.
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
SD kaarten / lezers haysey9 Drives & Removable Media 5 25 mrt 2008 17:05
Beste AGP kaart SamerKrazer Grafische Kaarten & Monitors 1 8 feb 2008 04:55
PCI x16 moederborden en 2,0 gfx kaarten nibz Algemeen Hardware Chat 2 28 dec 2007 11:08
Grafische Kaarten: Please help! Souzo Grafische Kaarten & Monitors 1 23 dec 2007 04:43
2 verschillende grafische kaarten Lysardman Grafische Kaarten & Monitors 3 13 nov 2007 09:32
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.