![]() |
|
| |||
| |||
| Hi all Ik kocht een R4 kaart voor mijn ds ik heb al 2 die ik van een vriend voor de kinderen, maar ik kocht mijn eigen en nu kan ik niet lijken te krijgen tot n draaien Weet iemand wat ik zou kunnen doen verkeerde de ds gewoon een? met menu onder. ![]() Bedankt Angela |
|
| |||
| |||
| Hey Ang, Nou was de R4-chip heb je al gecodeerd en zei te werken? zo ja dan moet het werkt prima, afhankelijk van yhe chip heb je voor de console als het de juiste is voor je DS. Als zijn niet gecodeerd of de installatie moet u doen voor uw zelfvertrouwen Ill proberen en het vinden van een handleiding voor het opzetten van de R4-chip en als im succesvolle ziek post het hier. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hi deze kaart de R4 ondersteunt de Moonshell en andere Homebrew games en heeft zich als misschien wel de ultieme videogame piraterij tool Bent u van plan te zijn te gebruiken voor het downloaden en afspelen van DS games van het internet in plaats van aankoop van de licentie-versies?
Als bouwers gebouwde gebouwen de manier waarop programmeurs programma's heeft geschreven, dan is de eerste specht die langs zou vernietigen beschaving. Een computer eenmaal beat me at chess Maar het was geen partij voor mij kick boksen. ![]() Mijn Systeem: redden137
|
|
| |||
| |||
| Als dit het geval is Ang kunnen we niet helpen u verder. |
|
| |||
| |||
| Citaat:
articule over de piraterij r4 kaart http://technology.timesonline.co.uk/...cle2933237.ece
__________________ Als bouwers gebouwde gebouwen de manier waarop programmeurs programma's heeft geschreven, dan is de eerste specht die langs zou vernietigen beschaving. Een computer eenmaal beat me at chess Maar het was geen partij voor mij kick boksen. ![]() |
|
| |||
| |||
| YH redden, zou ik zeggen haar doden de handel handen op de DS zijn zoals bijna 2 van de 5 eigenaars van een DS hebben een R4-chip. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| SD kaarten / lezers | haysey9 | Drives & Removable Media | 5 | 25 mrt 2008 17:05 |
| Beste AGP kaart | SamerKrazer | Grafische Kaarten & Monitors | 1 | 8 feb 2008 04:55 |
| PCI x16 moederborden en 2,0 gfx kaarten | nibz | Algemeen Hardware Chat | 2 | 28 dec 2007 11:08 |
| Grafische Kaarten: Please help! | Souzo | Grafische Kaarten & Monitors | 1 | 23 dec 2007 04:43 |
| 2 verschillende grafische kaarten | Lysardman | Grafische Kaarten & Monitors | 3 | 13 nov 2007 09:32 |
| Thread Tools | |
| |