![]() |
|
| |||
| |||
| Hei alle Jeg kjøpte en R4 kortet for min ds Jeg har allerede 2 som jeg fikk fra en venn for ungene, men jeg kjøpte min egen og nå kan jeg ikke ser ut til å få den opp n kjører Vet noen hva jeg kan gjøre feil DS bare har en? med menyen under den. ![]() Takk Angela |
|
| |||
| |||
| Hei Ang, Well var R4 chip har du allerede kodet og sa til å virke? Hvis ja så bør det fungerer fint avhengig yhe chip du fikk for konsollen hvis den er det riktige for din DS. Hvis det ikke kodet eller oppsett må du gjøre selv Ill prøve og finne en veiledning til oppsett av R4 chip og hvis im vellykket ill legge den her. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hei dette kortet i R4 støtter Moonshell og andre homebrew spill og har dukket opp som kanskje den ultimate spill piratkopiering verktøy Skal du bruke den for å laste ned og spille DS-spill fra Internett i stedet for å kjøpe lisensen versjoner?
Dersom byggherrer bygde bygninger måten programmerere skrev programmer, da den første hakkespett som kom ville ødelegge sivilisasjonen. En datamaskin gang slo meg i sjakk Men det var ingen match for meg på kickboksing. ![]() Min System: redden137
|
|
| |||
| |||
| Hvis dette er tilfelle Ang vi ikke kan hjelpe deg videre. |
|
| |||
| |||
| Avtalt articule på piratkopiering R4 kortet http://technology.timesonline.co.uk/...cle2933237.ece
__________________ Dersom byggherrer bygde bygninger måten programmerere skrev programmer, da den første hakkespett som kom ville ødelegge sivilisasjonen. En datamaskin gang slo meg i sjakk Men det var ingen match for meg på kickboksing. ![]() |
|
| |||
| |||
| yh rødme, jeg vil si sin drepe handelen hendene ned på DS sine liker nesten 2 av 5 eiere av en DS har en R4 chip. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| SD-kort lesere | haysey9 | Drivere og flyttbare medier | 5 | 25 mars 2008 17:05 |
| Best AGP kort | SamerKrazer | Kabinetter & Skjermer | 1 | 8 februar 2008 04:55 |
| PCI x16 hovedkort og 2.0 gfx kort | nibz | General Hardware Chat | 2 | 28 desember 2007 11:08 |
| Kabinetter: Vennligst hjelp! | Souzo | Kabinetter & Skjermer | 1 | 23 desember 2007 04:43 |
| 2 forskjellige grafikkort | Lysardman | Kabinetter & Skjermer | 3 | 13 nov 2007 09:32 |
| Thread Tools | |
| |