![]() |
|
| |||
| |||
| En anden linje i spil, der altid har imponeret mig er det Hitman-serien. Fra begyndelsen til den seneste Kontrakter og Blood Money Hitman har altid holdt mig interesseret trods dit endelige mål er de samme i næsten alle tilfælde. Jeg mener, hvad jeg som de fleste er ikke-lineære tilgang - det forhold, kan du gå i skjult eller alle kanoner rasende og stadig få jobbet gjort. Rækken af våben og missioner er altid godt varieret og sværhedsgrader er godt afstand ud, afhængigt af om du ønsker at blive tvunget til at gøre tingene ordentligt i stedet for at skyde alt i syne. Alle andre, en fan? |
|
| |||
| |||
| Dette er en af mine foretrukne spil, men jeg har spillet det på PS2 Jeg synes det er det samme spil. Yeah godt jeg bare synes, det er flot bare det samme for nogle af de årsager til, at du er nævnt ovenfor. |
|
| |||
| |||
| Jeg kan ikke komme videre med konsoller, især når det kommer til skydespil - Jeg kan bare ikke ud til at målet med disse sjove sticks. Jeg sætter mig ned for at spille på PS2 og tilbringe en halv time søger efter tastatur og mus;) |
|
| |||
| |||
| Se nu jeg foretrækker at spille den slags skyde spil på konsollen, alle selv om den eneste konsol Jeg vil spille er PS2 som jeg kender pad gerne bagsiden af min hånd. Jeg kan ikke vænne sig til alle de spilder tiden med musen på den pc, jeg vil være lørdag der for aldre søger efter den lille knobby stick! :) |
|
| |||
| |||
| Nah, jeg kan ikke komme videre med dem, joypads enten ved jeg ikke, hvad det drejer sig om dem, men min hånd-øje koordination går tilbage til en 2 år gammel, så snart jeg samle en op. Kan bare ikke få styr på ser omkring mig med et joypad - generelle bevægelighed er bøde. |