vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > PC & Console Gaming

Register

Hitman-sarja

Reply

Thread Tools
Old 21 lokakuu 2006, 06:08
Jäsen

Default Hitman-sarja

Toinen linja-peleistä, joka on aina vaikutuksen minuun on Hitman-sarjassa. Siitä alkaa sen uusimmaksi Sopimukset ja Blood Money, Hitman on aina minua kiinnostaa huolimatta Lopullisena tavoitteena on sama lähes kaikissa tapauksissa.

Mielestäni Pidän eniten se, että ei-lineaaristen lähestymistapa - se, voit mennä peiteltyyn tai kaikki aseet loimuava ja edelleen saadakseen työn tehdyksi. Valikoima aseita ja tehtävät ovat aina hyvin monipuolinen ja vaikeudet ovat hyvin pilvessä riippuen siitä tai et halua olla pakko tehdä asiat kunnolla pikemminkin kuin ampua kaikki näkyvissä.

Kukaan muu fani?
Old 21 lokakuu 2006, 06:11
Jäsen

Default Hitman-sarja

Tämä on yksi suosikkini pelejä, mutta minulla on ollut se PS2 mielestäni se on sama peli. Niin hyvin Minusta on hienoa, samoin joitakin syitä sinulla on lueteltu edellä.
Old 21 lokakuu 2006, 06:21
Jäsen

Default Hitman-sarja

I can't get kanssa konsolit, erityisesti kun on kyse Räiskintäpelit - En vain voi näyttää tavoitteena kanssa hauskaa tikkuja.

Istun alas soittaa tarkasti PS2 ja viettää puoli tuntia HAKU näppäimistö ja hiiri;)
Old 21 lokakuu 2006, 06:24
Jäsen

Default Hitman-sarja

Katso nyt mieluummin toistaa nämä lajitella kuvaustilanteisiin pelejä konsolin, kaikki kuitenkin ainoa konsoli aion pelata on PS2, koska tiedän, että pad kuten takana kättäni.
En voi tottua kaikki puuhailemme kanssa hiirellä pc, aion lau siellä ikäiset etsivät vähän kuhmurainen kiinni! :)
Old 21 lokakuu 2006, 06:59
Jäsen

Default Hitman-sarja

Nah En voi päästä niihin joypads joko En tiedä, mikä se on niitä, mutta minun käsi-silmä koordinaation palaa kuin 2 vuotta vanha heti valita yksi ylös.

Just ei pääse käsiksi HAKU noin minulle kanssa joypad - yleinen liikkuvuus on hyvä.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.