![]() |
|
| |||
| |||
| Een andere lijn van games die heeft altijd indruk op me is de Hitman serie. Van het begin tot de laatste contracten en Blood Money, Hitman heeft mij altijd geïnteresseerd, ondanks uw einddoel is hetzelfde in bijna alle gevallen. Ik denk dat wat ik het mooiste vind is de niet-lineaire aanpak - het feit dat je kunt gaan in verkapte of alle geweren laaiend en nog steeds om de klus te klaren. Het bereik van wapens en missies zijn altijd goed gevarieerd en de moeilijkheidsgraden zijn goed afstand van elkaar uit, afhankelijk van of u al dan niet willen worden gedwongen om dingen te doen behoren dan schiet alles in zicht. Iemand anders een fan? |
|
| |||
| |||
| Dit is een van mijn favoriete spelletjes, maar ik heb gespeeld op PS2 Ik denk dat het hetzelfde spel. Ja en ik denk dat het geweldig is net hetzelfde voor een aantal van de redenen dat u hierboven vermeld. |
|
| |||
| |||
| Ik kan niet gaan met de consoles, met name als het gaat om schietspellen - Ik kan het gewoon niet lijken te streven met die rare stokken. Ik ga zitten te spelen op de PS2 en besteden een half uur op zoek naar het toetsenbord en de muis;) |
|
| |||
| |||
| Zie nu geef ik de voorkeur om te spelen dit soort shooting games op de console, al hoewel de enige console ik zal spelen is de PS2 en ik weet dat het blok als de achterkant van mijn hand. Ik kan niet wennen aan al het gehannes met de muis op de pc, ik zal het zaterdag er voor jong en oud op zoek naar de kleine knokig stick! :) |
|
| |||
| |||
| Nah ik kan niet op met die joypads ofwel, ik weet niet waar het over gaat, maar mijn hand-oog coördinatie gaat terug tot dat van een 2 jaar oud zodra ik een pick up. Kunnen gewoon niet te pakken op zoek om me heen met een joypad - algemene beweging is goed. |