mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > PC & Console Gaming

Register

Hitman-serien

Reply

Thread Tools
Old 21 oktober 2006, 06:08
Medlem Group

Default Hitman-serien

En ekstra linje med spill som alltid har imponert meg er Hitman-serien. Fra begynnelse til siste kontrakter og Blood Money, Hitman har alltid holdt meg interessert tross den enden som mål å være den samme i nesten alle tilfeller.

Jeg tror det jeg liker mest er den ikke-lineære tilnærming - om du kan gå i forkledd eller alle våpen Lynrask og likevel få jobben gjort. Utvalget av våpen og oppdrag er alltid godt variert og vanskelighetsgrader er godt linjeavstand ut avhengig av om du ønsker å bli tvunget til å gjøre ting riktig enn skyte alt i skue.

Noen andre en fan?
Old 21 oktober 2006, 06:11
Medlem Group

Default Hitman-serien

Dette er en av mine favoritt spill, men jeg har spilt det på PS2 Jeg tror det er det samme spillet. Ja vel Jeg tror det er stor akkurat det samme for noen grunner til at du ovenfor.
Old 21 oktober 2006, 06:21
Medlem Group

Default Hitman-serien

Jeg kan ikke komme videre med konsoller, særlig når det gjelder å Shooters - Jeg kan ikke synes å Målet med disse morsomme kjepper.

Jeg setter deg ned for å spille på PS2 og tilbringe en halvtime på utkikk etter de tastatur og mus;)
Old 21 oktober 2006, 06:24
Medlem Group

Default Hitman-serien

Se nå jeg foretrekker å spille denne typen skyte-spill på konsollen, alt om den eneste konsollen jeg skal spille er PS2 jeg vet puten som baksiden av hånden min.
Jeg kan ikke bli brukt til alle fiddling med musen på PC-en, vil jeg bli satt der for aldre på jakt etter det lille knobby stokk! :)
Old 21 oktober 2006, 06:59
Medlem Group

Default Hitman-serien

Nei jeg kan ikke komme videre med disse joypads heller, jeg vet ikke hva det handler om dem, men min hånd-øye koordinasjon går tilbake til det av en 2 år gammel så snart jeg plukker opp.

Bare ikke får tak i ser rundt meg med en joypad - generell bevegelse er bra.
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Ny 9-serien xactly Kabinetter & Skjermer 11 20 oktober 2009 11:56
Series of Ubuntu spørsmål pest79456 Linux og alternative OS 0 23 september 2009 12:28
8800-serien dmdougie Kabinetter & Skjermer 3 22 april 2008 14:49
Bf serien i widescreen mrdaveyk PC & Console Gaming 1 3 januar 2008 05:14
8-serien mrdaveyk Kabinetter & Skjermer 2 17nde sep 2007 04:03
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.