mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > PC & Console Gaming

Register

Hitman-serien

Reply

Thread Tools
Old 21 oktober 2006, 06:08
Ledamot Gruppen

Default Hitman-serien

En annan linje i spel som har alltid imponerat mig är Hitman-serien. Från början till den senaste Contracts och Blood Money, Hitman har alltid hållit mig intresserad trots din Slutmålet är detsamma i nästan samtliga fall.

Jag tror vad jag gillar mest är icke-linjär metod - det faktum att du kan gå i förtäckta eller alla vapen strålande och ändå få jobbet gjort. Utbudet av vapen och uppdrag är alltid väl varierat och svårigheten är väl placerade ut beroende på om du vill vara tvungen att göra saker på rätt sätt i stället skjuta allt i sikte.

Någon annan en fläkt?
Old 21 oktober 2006, 06:11
Ledamot Gruppen

Default Hitman-serien

Detta är ett av mina favoritspel, men jag har spelat det på PS2 Jag tror det är samma spel. Ja och jag tycker det är fantastiskt bara lika för några av de skäl du listade ovan.
Old 21 oktober 2006, 06:21
Ledamot Gruppen

Default Hitman-serien

Jag kan inte gå vidare med konsoler, särskilt när det gäller att skjuta - Jag kan inte tycks syftet med roliga minnen.

Jag sätter mig att spela på PS2 och spendera en halvtimme ute efter tangentbord och mus;)
Old 21 oktober 2006, 06:24
Ledamot Gruppen

Default Hitman-serien

Se nu föredrar jag att spela denna typ av skytte spel på konsolen, allt tror den enda konsolen jag kommer att spela är det PS2 som jag känner till pad gillar baksidan av min hand.
Jag kan inte vänja sig vid alla mixtra med musen på datorn, jag kommer att vara satt där i evigheter letar efter lite knölig Stick! :)
Old 21 oktober 2006, 06:59
Ledamot Gruppen

Default Hitman-serien

Nä jag kan inte gå vidare med dessa joypads heller, jag vet inte vad det handlar om dem, men min hand-eye samordning går tillbaka som en 2 åring så fort jag välja en upp.

Kan bara inte ge sig i kast med att titta runt mig med en joypad - allmän rörlighet är bra.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.