![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvad var den vigtigste årsag til at slippe dette?
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Lost kyst var bare for at vise nye grafik med den første indførelse af HDR belysning
www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() Mit system: Nogle andre elsker!
|
|
| |||
| |||
| aahh at opsummerede crap historie linje, jeg har læst, at på wiki, men jeg gjorde ikke tror, de vil gå gennem balladen udløses et spil for det |
|
| |||
| |||
| Kølig, Den orange boks, Jeg har ikke gider at få det, fordi jeg allerede færdig Halveringstid Hvilken rolle dig nu? |
|
| |||
| |||
| netop færdig Episode 2, så im ajour nu .... totaly havde dem uumm, cant huske deres navne, de store lange legged ting ved udgangen yeh jeg viste dem, der er chef haha! |
|
| |||
| |||
| Citat:
Thx
__________________ www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() |
|
| |||
| |||
| hah na Jeg er ikke ødelagt det hvis du har spillet hl2 eller episode en, they're om der såvel sit intet nyt |
|
| |||
| |||
| kk lol, jeg forsøger at købe det ud for en ven, og du næsten sætte mig ud for den idé, ikke nu selv:)
__________________ www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() |
|
| |||
| |||
| hehe na dont blive lagt ud, jeg dont tage til mange storylines godt, im normalt kun op til at køre rundt css etc som en wolly men yeh må give kredit, hvor dens grund historien er en gooden! get it now! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg spillede alle bortset blå skift. ya vide hvad weird selv? i modsatrettede kræfter Gorgon dør! du ser hans døde krop foran dig! De chase i portalen efter ham, og når du kommer ind i fremmede verden, du ser Gordon ansigt på jorden død! , der kom som et chok for mig!