![]() |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Hva var den viktigste grunnen til slippe dette?
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Lost kysten var bare for å vise fram ny grafikk med den første introduksjonen av HDR lighting
Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() Min System: Noen andre lover!
|
|
|
|||
|
|||
|
aahh som oppsummerte crap story line, jeg leste det på wiki, men jeg gjorde ikke tror de vil gå gjennom oppstyret av lanserer et spill for den
|
|
|
|||
|
|||
|
Kjølig,
Den oransje boksen Jeg hadde ikke bry får det, fordi jeg allerede ferdig med Half-Life Hvilken del deg nå?
|
|
|
|||
|
|||
|
nettopp ferdig episode 2, så im oppdatert nå .... Totalt hadde de uumm, cant huske navn, den store lange legged ting på slutten
yeh Jeg viste dem hvem som er sjefen haha! |
|
|
|||
|
|||
|
Sitat:
Thx
|
|||
|
|||
|
hah na Jeg er ikke spoilt det
Hvis du har spilt hl2 eller episode en, de er på det også, det ikke noe nytt |
|
|
|||
|
|||
|
kk lol, jeg prøver å kjøpe den av en venn og du nesten sette meg av tanken, ikke nå selv:)
|
|||
|
|||
|
hehe na dont settes av, jeg dont ta mange storylines Vel, im vanligvis bare opp for å kjøre rundt css osv. som en wolly
men yeh må gi kreditt hvor det på grunn av Storyline er en gooden! Få det nå!
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Jeg spilte alle bortsett blå skift. ya vet hva merkelig om? i opposisjon styrker Gorgon dør! du ser hans døde kroppen foran deg! du jage til portalen etter ham, og når du kommer inn i fremmed verden, du ser Gordon ansikt på bakken døde! som kom som et sjokk på meg!