![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Vad var det huvudsakliga skälet för att släppa det här?
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Lost kusten var bara att visa upp ny grafik med första införandet av HDR belysning
www.Trade4Free.ie Den verkliga faran är inte att datorerna börjar tänka som män, men att män kommer att börja tänka som datorer. När det inte finns något alternativ, det kan finnas något annat val! ![]() Mitt System: Några andra älskare!
|
|
| |||
| |||
| aahh som sammanfattade den crap historia, jag läste det på wiki, men jag gjorde tror att de skulle gå igenom krångla med att släppa ett spel för det |
|
| |||
| |||
| Sval, The orange box, Jag har inte bry sig att eftersom jag redan färdiga Halveringstid Vilken roll du fram till nu? |
|
| |||
| |||
| precis avslutat episod 2, så im aktuell nu .... totaly hade de uumm, cant minns deras namn, de stora långa ben sak i slutet yeh Jag visade dem vem som är boss haha! |
|
| |||
| |||
| Citat:
Thx
__________________ www.Trade4Free.ie Den verkliga faran är inte att datorerna börjar tänka som män, men att män kommer att börja tänka som datorer. När det inte finns något alternativ, det kan finnas något annat val! ![]() |
|
| |||
| |||
| hah na Jag är inte bortskämd det Om du har spelat hl2 eller episod ett, de är på det också, det inget nytt |
|
| |||
| |||
| kk lol, jag försöker att köpa den från en vän och du nästan lägga mig idén, inte nu men:)
__________________ www.Trade4Free.ie Den verkliga faran är inte att datorerna börjar tänka som män, men att män kommer att börja tänka som datorer. När det inte finns något alternativ, det kan finnas något annat val! ![]() |
|
| |||
| |||
| hehe na dont skjutas på framtiden, jag dont tar för många storylines bra, im vanligen bara upp för att köra runt css etc som en wolly men yeh måste ge kredit där på grund av handling är en gooden! Get it now! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jag spelade samtliga utom blå skift. ya vet vad konstigt ändå? i motstående krafter GORGON dör! du se hans döda kropp framför dig! du jaga i portalen efter honom och när du kommer till främmande världen, ser du Gordon ansiktet på marken död! som kom som en chock för mig!
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Lost Photos | Kevan Kelly | General Software Chat | 1 | 3 maj 2008 03:05 |
| Lost Desktop | iaquilter | Virus, spionprogram och säkerhet | 44 | 22 januari 2008 14:06 |
| FÖRLORADE DATA | penguin92 | General Software Chat | 7 | 22 januari 2008 12:02 |
| Connection Lost | FreeSpace | Nätverk, Modem & VoIP | 1 | 31 december 2007 12:43 |
| Lost - inget samband nu, varför? | ihaveissues | Nätverk, Modem & VoIP | 1 | 26 december 2007 08:54 |
| Thread Tools | |
| |