![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Tja, da de fleste af jer nok ved, Supreme Luftfartøjschefen er et spil, der kræver en rimelig god pc til at køre ordentligt på fuld indstillinger og store kort, men jeg har haft nogle problemer, spillet timer (fastsat til normal hastighed, og derfor bør realtid) er kun fremme 1 sekund hver 2. eller 3. real sekunder, det er meget irriterende, da den gør en normalt timers spil tage 2 eller 3 timer at gennemføre, og det var kun på et 40x40 kort, jeg gruer ved at mene, hvad det ville være som om fuld størrelse 81x81 maps og 1000 befolkning grænse
![]() Så her er det største problem med det, efter de behandlinger, er det hverken GPU eller CPU Thats bremse den ned (FPS altid over 15 eller deromkring, maxing ud på ca 50/60), men min CPU siger det ikke er 100% enten (1 kerne på 100% næsten hele tiden, den anden mellem 10-20%) Så ifølge dem, ingen af dem er langsommere den ned, så hvad er? Nogen hjælpe med dette ville være meget appriciated, det fik mig Mit system: Første OC
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hmm, jeg dunno. Mit første forslag ville være at erstatte processor, fordi 3850 er et temmelig godt kort, men jeg kender SupCom er smuk grafik-intensivt. Jeg vil magert mod processor på dette ene - mest fordi det lyder som det håndtering trådning dårligt. Selv en $ 80 E5200 bør være en rigtig god opgradering.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Det er bare at jeg kun købt dette ting omkring 2 uger siden, på hvilket tidspunkt, var der ingen E5200, ellers vil jeg sandsynligvis ville have fået det. Er der nogen plaster eller noget, du kender, der hjælper med at bruge både støbekerner? |
|
| |||
| |||
| Hvis spillet var allerede fuldt patched, no. Jeg har hørt SupCom bruger multithreading godt, men dette synes at pege direkte den anden vej.
__________________ "Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " |
|
| |||
| |||
| OK, det er fuldt patched, men jeg troede, at jeg hørte noget andet sted om en programrettelse til Windows eller noget, der til tider virker? |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Hvordan man finder en besøgende på internettet (?) | pete21 | Off Topic Discussion | 10 | 25. maj 2009 07:36 |
| Er der nogen måde at finde ud af, hvor gammel en hdd er? | thingie2 | Drives & flytbare medier | 36 | 3. maj 2008 04:03 |
| Noget, jeg har endnu til at finde ud af | Kodak | General Hardware Chat | 5 | 9 januar 2008 10:41 |
| Router begrænse mit internet hastighed | Finners | Networking, Modemer & VoIP | 14 | 17th Dec 2007 08:59 |
| Er der nogen, der ved hvor man kan finde ... | merton123 | Networking, Modemer & VoIP | 10 | 5 juli 2007 05:50 |
| Thread Tools | |
| |