![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Sekä useimmat teistä ehkä tietävät, Supreme Commander on peli, joka vaatii melko hyvän PC suorittaa oikein täydellinen asetukset ja suuria karttoja, mutta olen ollut jonkin verran ongelmia, peli ajastin (set normaalilla nopeudella, niin olisi tosiaikaiset) on vain etenee 1 sekunnin välein 2 tai 3 todellinen sekuntia, tämä on erittäin ärsyttävää, koska se tekee yleensä tunnin pelin ottaa 2 tai 3 tuntia valmis, ja se oli ainoa, joka 40x40 kartalla, en kehtaa ajatella, mitä se olla otetaan täysimääräisesti yritysten 81x81 karttoja ja 1000 väestön raja
![]() Joten tässä on suurin ongelma sen kanssa, mukaan lukemat, se ei GPU tai CPU thats hidastamiseen (FPS aina yli 15 tai niin, maxing pois noin 50/60), mutta minun CPU sanoo, että se ei ole 100% joko (1 ydin 100% lähes koko ajan, toinen välillä 10-20%) Joten mukaan sellaisia, ettei niistä ovat hidastamiseen, niin mitä? Kaikki apua tämä olisi suuresti appriciated, se sai minut My System: Ensinnäkin OC
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hmm, I dunno. Ensimmäinen ehdotus olisi korvaa prosessori, koska 3850 on aika hyvä kortti, mutta en tiedä SupCom on melko grafiikka-intensiivinen. Haluaisin Vähärasvaisen kohti prosessorin tätä - lähinnä siksi, että se kuulostaa se käsittely ketjuttaminen huonosti. Jopa 80 dollaria E5200 olisi melko hyvä päivitys.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " My System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Se johtuu vain siitä, että minulla on vain ostivat tämän tavaraa noin 2 viikkoa sitten, jolloin ei ollut E5200, muuten luultavasti olisi saanut sitä. Onko korjaustiedoston tai jotain, että te tiedätte, että avustaa käyttävät molempia sydämiä? |
|
| |||
| |||
| Jos peli oli jo täysin patched, ei. Olen kuullut SupCom käyttää multithreading hyvin, mutta tämä näyttää kohta suoraan muulla tavalla.
__________________ "I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " |
|
| |||
| |||
| OK, se on täysin patched, mutta olin kuulevinani jotain jonnekin noin korjaustiedosto ikkunat tai jotain, että joskus toimii? |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Miten löytää joku On The Internet (?) | pete21 | Off Topic Discussion | 10 | 25. toukokuuta 2009 07:36 |
| Onko mitään keinoa saada selville, kuinka vanha A HDD on? | thingie2 | Drives & Removable Media | 36 | 3. toukokuuta 2008 04:03 |
| Jotain olen vielä selvittää | Kodak | Rautatavaran Chat | 5 | 9. Jan 2008 10:41 |
| Reititin rajoittaa Internet-nopeus | Finners | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 14 | 17. Joulukuu 2007 08:59 |
| Onko kukaan tiedä, mistä löytää ... | merton123 | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 10 | 5. Jul 2007 05:50 |
| Thread Tools | |
| |