![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Evenals de meeste van jullie waarschijnlijk weten, Supreme Commander is een spel dat een redelijk goede pc te lopen goed op volledige instellingen en grote kaarten, maar ik heb met enkele problemen, de game timer (die op een normale snelheid, dus moet worden real-time) is alleen het bevorderen van 1 seconde om de 2 of 3 echte seconden, dit is erg vervelend omdat het een normaal uur spel neemt op 2 of 3 uur duren, en dat was alleen op een 40x40 kaart, ik bang om te denken hoe het zou worden zoals op het volledige formaat 81x81 kaarten en 1000 bevolking beperken
![]() Dus hier is het grootste probleem met het, volgens de lezingen, het is geen GPU of CPU thats verlangzaming omlaag (FOD altijd boven de 15 of zo, maximum op ongeveer 50/60), maar mijn CPU zegt dat het niet 100%, hetzij (1 core op 100% bijna de hele tijd, het andere tussen de 10-20%) Dus volgens die geen van beide een rem op het naar beneden, dus wat is? Iedere hulp bij dit zou enorm gewaardeerd, het is me Mijn Systeem: Eerste OC
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hmm, I dunno. Mijn eerste suggestie zou zijn ter vervanging van de processor, omdat de 3850 is een redelijk goede kaart, maar ik weet SupCom is mooi grafisch-intensieve. Ik zou mager ten opzichte van de processor in deze - meestal omdat het klinkt als het hanteren draadsnijden slecht. Zelfs een $ 80 E5200 moet een goede upgrade.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Het is gewoon dat ik alleen gekocht dit spul ongeveer 2 weken geleden, op dat moment was er geen E5200, anders zou ik waarschijnlijk hebben dat. Is er een patch of iets dat je weet van die helpt bij het gebruik van beide cores? |
|
| |||
| |||
| Als het spel was al volledig gepatched, nee. Ik heb gehoord SupCom maakt gebruik van multithreading, maar dit lijkt direct de andere kant op.
__________________ "Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " |
|
| |||
| |||
| OK, het is volledig gepatched, maar ik dacht dat ik ergens iets gehoord over een patch voor Windows of iets dat soms werkt? |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Hoe vindt u iemand op het internet (?) | pete21 | Off Topic Discussie | 10 | 25 mei 2009 07:36 |
| Is er een manier om erachter te komen hoe oud een hdd is? | thingie2 | Drives & Removable Media | 36 | 3 mei 2008 04:03 |
| Iets wat ik nog uit te vinden | kodak | Algemeen Hardware Chat | 5 | 9 Jan 2008 10:41 |
| Router te beperken mijn internet snelheid | Finners | Netwerken, modems & VoIP | 14 | 17 dec 2007 08:59 |
| Weet iemand waar te vinden ... | merton123 | Netwerken, modems & VoIP | 10 | De 5 juli 2007 05:50 |
| Thread Tools | |
| |