![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Vel som de fleste av dere sikkert vet, øverstkommanderende er et spill som krever en ganske god PC for å kjøre skikkelig på full og stort kart, men jeg har hatt noen problemer, spillet timer (satt til normal hastighet, så bør sanntid) er bare fremme 1 sekund hver 2 eller 3 reell sekunder, dette er svært irriterende som det gjør en normalt time Kamp ta 2 eller 3 timer å fullføre, og det var bare på et 40x40 kart, jeg skrekk å tenke på hvordan det være på full størrelse 81x81 kart og 1000 innbyggere grensen
![]() Så her er det viktigste problemet med det, ifølge målinger, er det verken GPU eller CPU dvs bremse den ned (FPS alltid over 15 eller så, maxing ut omtrent 50/60), men min CPU sier det ikke er på 100% enten (1 kjerne på 100% nesten hele tiden, den andre mellom 10-20%) Så i henhold til dem, ingen av dem er bremse den ned, så hva er? Noen hjelp med dette ville være stor appriciated, det fikk meg Min System: Først OC
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hmm, jeg dunno. Min første forslaget ville bli erstattet prosessor, fordi 3850 er et ganske bra kort, men jeg vet SupCom er pen grafikk-intensivt. Jeg ville helle mot prosessoren på en - hovedsakelig fordi det høres ut som det er håndtering tråder dårlig. Selv en $ 80 E5200 bør være en ganske god oppgradering.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Det er bare det at jeg bare kjøpte denne ting om 2 uker siden, og da var det ingen E5200, ellers vil jeg sannsynligvis ville ha fått det. Er det noen patch eller noe annet som du vet om som bistår i å bruke begge kjernene? |
|
| |||
| |||
| Hvis spillet var allerede fullt oppdatert, no. Jeg har hørt SupCom bruker multithreading godt, men dette ser ut til å peke direkte på annen måte.
__________________ "Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. |
|
| |||
| |||
| OK, det er helt oppdatert, men jeg trodde jeg hørte noe sted om en oppdatering for Windows eller noe som noen ganger virker? |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Hvordan finne noen på Internett (?) | pete21 | Av Emne Diskusjon | 10 | 25 mai 2009 07:36 |
| Finnes det noen måte å finne ut hvor gammel en HDD er? | thingie2 | Drivere og flyttbare medier | 36 | 3 mai 2008 04:03 |
| Noe jeg har ennå å finne ut | Kodak | General Hardware Chat | 5 | 9 januar 2008 10:41 |
| Router begrense min internett hastighet | Finners | Nettverk, modem og VoIP | 14 | 17 desember 2007 08:59 |
| Vet noen hvor du finner ... | merton123 | Nettverk, modem og VoIP | 10 | 5 juli 2007 05:50 |
| Thread Tools | |
| |