![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Och de flesta av er förmodligen vet, ÖB är ett spel som kräver en ganska bra dator för att köra ordentligt på full inställningar och stora kartor, men jag har varit med några problem, spelet timer (set i normal fart, så bör realtid) är bara framåt 1 andra var 2 eller 3 reala sekunder, detta är mycket irriterande eftersom det blir ett normalt timme spelet ta 2 eller 3 timmar att genomföra, och det var bara på ett 40x40 karta, jag gruvar mig för att tänka hur det skulle vara som om full storlek 81x81 kartor och 1000 befolkningsgränsen
![]() Så här är det största problemet med den, enligt den behandlingen, det är varken GPU eller CPU thats saktar ner (FPS alltid över 15 eller så, maxing på ca 50/60), men min CPU säger det inte till 100% antingen (1 kärna på 100% nästan hela tiden, den andra mellan 10-20%) Så enligt dem, ingen av dem är saktar ner, så det är? All hjälp med detta skulle det bli betydligt appriciated, det är mig Mitt System: Första OC
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hmm, jag vet inte. Mitt första förslag skulle ersätta processor, eftersom 3850 är ett ganska bra kort, men jag vet SupCom är ganska grafik-intensiva. Jag vill luta sig mot processorn på detta - det mesta för att det låter som det är hantering trådning dåligt. Även en $ 80 E5200 borde vara en bra uppgradering.
"Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. " Mitt System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Det är bara att jag bara köpt det här om 2 veckor sedan, då fanns det ingen E5200, annars jag förmodligen skulle ha fått det. Finns det någon patch eller något som du känner som hjälper till med både kärnor? |
|
| |||
| |||
| Om spelet var redan fullt lappat, nej. Jag har hört SupCom använder multitrådning bra men det verkar så den pekar direkt på det andra sättet.
__________________ "Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. " |
|
| |||
| |||
| OK, det är helt lappat, men jag tyckte att jag hörde något någonstans om en patch för Windows eller något som ibland fungerar? |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Hur man hittar någon på Internet (?) | pete21 | Off Topic Discussion | 10 | 25 maj 2009 07:36 |
| Finns det något sätt att ta reda på hur gammal en hdd är? | thingie2 | Drives & Removable Media | 36 | 3 maj 2008 04:03 |
| Något jag har ännu att ta reda på | Kodak | General Hardware Chat | 5 | 9 januari 2008 10:41 |
| Router begränsa min internet hastighet | Finners | Nätverk, Modem & VoIP | 14 | 17 december 2007 08:59 |
| Finns det någon som vet var man kan hitta ... | merton123 | Nätverk, Modem & VoIP | 10 | 5 juli 2007 05:50 |
| Thread Tools | |
| |