![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg spiller en masse spil - på en stille uge på uni jeg kan sætte i over 100 timer om ugen i online rollespil - Jeg tror jeg er lidt af en narkoman:) Hvor lang tid vil du tilbringe spil hver uge? Hvilke spil spise det meste af din tid? For mig er det Dark Age of Camelot og Star Wars galakser, men uanset offline spil jeg spiller på et givet tidspunkt kan ofte spiser op en hel dag eller to i en gå så godt .... |
|
| |||
| |||
| Oh boy ikke stille mig det spørgsmål ... et andet ømt stedet i min husholdning! Jeg plejede at spille omkring to timer om dagen, men nu kun har tid til at spille et par timer i weekenden ... plus som jeg bliver ældre, jo mindre jeg har lyst til at spille ... blot en del af at vokse op jeg gætte. Udøvelse af penge og familie er mere vigtigt for mig nu! |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| 1 langt bip og 8 Kort Beeps (Need Help): '( | blubla | Grafikkort & Monitors | 9 | 1 august 2009 10:08 |
| PC Slår efter en lang ventetid | purge | Cases & Strømforsyninger | 1 | 21. jun 2009 06:17 |
| Faxning fjernopkald problem | Loganair | Digital Imaging & Printere | 1 | 12 juni 2009 04:03 |
| Et langt bip ..... | Shorty1973 | General Hardware Chat | 2 | 21. dec 2008 04:20 |
| XP tager lang tid at lukke | jam90 | Windows-operativsystemer | 30 | 15. maj 2008 12:01 |
| Thread Tools | |
| |