vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > PC & Console Gaming

Register

Kuinka kauan Do You Play?

Reply

Thread Tools
Old 21 lokakuu 2006, 13:35
Jäsen

Default Kuinka kauan Do You Play?

Soitan paljon pelejä - on hiljainen viikolla uni voin esittää yli 100 tuntia viikossa osaksi MMORPGs - Luulisin Olen hieman addikti:)

Kuinka kauan aiotte viettää pelejä joka viikko? Mitä pelejä syödä suurimman osan ajasta?

Minulle se on Dark Age of Camelot ja Star Wars Galaxies, vaikka riippumatta offline-pelin Olen pelaa kerrallaan voi usein syödä kokonaisen päivän tai kaksi yhdessä mennä niin hyvin ....
Old 21 lokakuu 2006, 18:40
Jäsen

Default Kuinka kauan Do You Play?

Voi poika eivät pyydä minua siitä, että kysymys ... toinen kipeä paikalla minun koti! I käyttää pelaamiseen noin kaksi tuntia päivässä, mutta nyt vain on aikaa pelata muutaman tunnin viikonloppuna ... plus kuin saan vanhempi vähemmän tuntuu pelaa ... vain osa kasvaa luulisin. Pyrkimys rahaa ja perhe ovat minulle tärkeitä nyt!
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
1 Long Beep ja 8 Lyhyt merkkiääni (Need Help): '( blubla Graphics Cards & Näytöt 9 1. Aug 2009 10:08
PC Käynnistää pitkän odotusajan jälkeen purge Kotelot & Virtalähteet 1 21. kesäkuu 2009 06:17
Faksaaminen pitkän matkan ongelma loganair Digital Imaging & Tulostimet 1 12th Jun 2009 04:03
Yksi Long Beep ..... Shorty1973 Rautatavaran Chat 2 21. Joulukuu 2008 04:20
XP kestää kauan Shut Down jam90 Windows-käyttöjärjestelmät 30 15. toukokuuta 2008 12:01
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.