![]() |
|
| |||
| |||
| Ik speel veel games - op een rustige week op uni Ik kan in meer dan 100 uur per week in MMORPGs - Ik denk dat ik ben een beetje een verslaafde:) Hoeveel tijd heb je het spelen van games besteden per week? Welke games eten de meeste van uw tijd? Voor mij is het Dark Age of Camelot en Star Wars Galaxies, hoewel wat offline game Ik speel op een gegeven moment kan vaak eten van een hele dag of twee in een keer zo goed .... |
|
| |||
| |||
| Oh boy don't ask me die vraag ... een andere zere plek in mijn huishouden! Ik gebruikte om te spelen ongeveer twee uur per dag, maar nu pas de tijd om een paar uur in het weekend ... plus als ik ouder hoe minder ik het gevoel dat het spelen ... slechts een onderdeel van het opgroeien denk ik. Het nastreven van geld en familie zijn belangrijker voor mij nu! |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| 1 lange pieptoon en 8 korte pieptonen (Hulp nodig): '( | blubla | Grafische Kaarten & Monitors | 9 | De 1 augustus 2009 10:08 |
| Zet de pc op na een lange wachttijd | purgeren | Cases & Power Supplies | 1 | 21 jun 2009 06:17 |
| Faxen lange afstand probleem | Loganair | Digital Imaging & Printers | 1 | 12 jun 2009 04:03 |
| Een lange Beep ..... | Shorty1973 | Algemeen Hardware Chat | 2 | 21 dec 2008 04:20 |
| XP duurt lang Afsluiten | jam90 | Windows besturingssystemen | 30 | 15 mei 2008 12:01 |
| Thread Tools | |
| |