![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg spiller mye spill - på en stille uke på uni jeg kan sette i over 100 timer i uken i MMORPGs - Jeg tror jeg er litt av en misbruker:) Hvor mye tid bruker du bruker spiller spill hver uke? Hvilke spill spise opp mesteparten av tiden din? For meg er det Dark Age of Camelot og Star Wars galakser, men uansett offline spill jeg spiller til enhver tid kan ofte spise opp en hel dag eller to i en gå så vel .... |
|
| |||
| |||
| Oh boy ikke stille meg det spørsmålet ... et sår flekk i min husstand! Jeg pleide å spille om to timer i døgnet, men nå bare har tid til å spille noen timer i helgen ... pluss som jeg blir eldre jo mindre jeg føler for å spille ... bare en del av å vokse opp jeg. De arbeidet med penger og familie er mer viktig for meg nå! |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| 1 Long piper og 8 Kort piper (Need Help): '( | blubla | Kabinetter & Skjermer | 9 | 1 august 2009 10:08 |
| PC Slår på etter en lang vent | purge | Bærevesker & Strømforsyning | 1 | 21 juni 2009 06:17 |
| Faksing lang avstand problem | loganair | Digital Imaging & Skrivere | 1 | 12 juni 2009 04:03 |
| Én lang pipetone ..... | Shorty1973 | General Hardware Chat | 2 | 21 desember 2008 04:20 |
| XP tar lang tid å avslutte | jam90 | Windows-operativsystemer | 30 | 15 mai 2008 12:01 |
| Thread Tools | |
| |