mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > PC & Console Gaming

Register

Hur länge du spelar?

Reply

Thread Tools
Old 21 oktober 2006, 13:35
Ledamot Gruppen

Default Hur länge du spelar?

Jag spelar en massa spel - på en lugn vecka på UNI jag kan sätta i över 100 timmar i veckan i MMORPGs - Jag antar att jag är lite av ett beroende:)

Hur mycket tid lägger du spendera spel varje vecka? Vilka spel äter upp det mesta av din tid?

För mig är det Dark Age of Camelot och Star Wars Galaxies, men oavsett offline spel jag spelar på en viss tidpunkt kan ofta äta upp en hel dag eller två på en gång och ....
Old 21 oktober 2006, 18:40
Ledamot Gruppen

Default Hur länge du spelar?

Oh boy inte frågar mig den frågan ... en annan öm punkt i mitt hushåll! Jag brukade spela ungefär två timmar om dagen men nu bara har tid att spela ett par timmar på helgen ... plus när jag blir äldre desto mindre känner jag mig som spelar ... bara en del av att växa upp antar jag. Strävan efter pengar och familj är mer viktigt för mig nu!
Reply

Register

Komihåglista

Liknande Trådar
Tråd Thread Starter Forum Svar Senaste Inlägg
1 Lång Pip och 8 korta ljudsignaler (Behöver du hjälp): '( blubla Grafikkort & Skärmar 9 1 august 2009 10:08
PC Sätter på efter en lång väntetid purge Cases & Power Supplies 1 21 juni 2009 06:17
Faxning fjärrsamtal problem Loganair Digital Imaging & Skrivare 1 12 juni 2009 04:03
En Lång Pip ..... Shorty1973 General Hardware Chat 2 21 december 2008 04:20
XP tar lång tid att stänga jam90 Windows-operativsystem 30 15 maj 2008 12:01
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.