![]() |
|
| |||
| |||
| Jag spelar en massa spel - på en lugn vecka på UNI jag kan sätta i över 100 timmar i veckan i MMORPGs - Jag antar att jag är lite av ett beroende:) Hur mycket tid lägger du spendera spel varje vecka? Vilka spel äter upp det mesta av din tid? För mig är det Dark Age of Camelot och Star Wars Galaxies, men oavsett offline spel jag spelar på en viss tidpunkt kan ofta äta upp en hel dag eller två på en gång och .... |
|
| |||
| |||
| Oh boy inte frågar mig den frågan ... en annan öm punkt i mitt hushåll! Jag brukade spela ungefär två timmar om dagen men nu bara har tid att spela ett par timmar på helgen ... plus när jag blir äldre desto mindre känner jag mig som spelar ... bara en del av att växa upp antar jag. Strävan efter pengar och familj är mer viktigt för mig nu! |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| 1 Lång Pip och 8 korta ljudsignaler (Behöver du hjälp): '( | blubla | Grafikkort & Skärmar | 9 | 1 august 2009 10:08 |
| PC Sätter på efter en lång väntetid | purge | Cases & Power Supplies | 1 | 21 juni 2009 06:17 |
| Faxning fjärrsamtal problem | Loganair | Digital Imaging & Skrivare | 1 | 12 juni 2009 04:03 |
| En Lång Pip ..... | Shorty1973 | General Hardware Chat | 2 | 21 december 2008 04:20 |
| XP tar lång tid att stänga | jam90 | Windows-operativsystem | 30 | 15 maj 2008 12:01 |
| Thread Tools | |
| |