mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > PC & Console Gaming

Register

Hvordan at være et Pro FPS Gamer

Reply

Thread Tools
Old 25 april 2009, 14:16
Medlem Gruppen

Default Hvordan at være et Pro FPS Gamer

Hej Jeg er begyndt at elske FPS's da jeg var omkring 12 spiller tilfældig krig spil, nu er jeg 17 og spille i europian og verdensklasse tournements.

1. Vælg et spil - jeg spiller mange FPS omkring 10 Jeg er over gennemsnittet i alle, men jeg spiller kun 1 competativly, vælge ét spil og være dedikeret til den.

2. Har du spillet ... Nu er equitment - Som PRO gamer Jeg har store spec equitment, bedst at have en computer, hvor du kan max ud af spillet ved 125fps, en høj hastighed musen WIRED med atleast dpi justeringsanordninger, synk, 2 side knapper atleast,
Old 25 april 2009, 14:17
Medlem Gruppen

og en hurtig bevægelse rullehjul, en god musemåtte er et must! og sørg theres nogen chance for ur musen falder af i spillet, WIRED tastaturet, så længe den har en hurtig reaktionstid og tasterne er hurtige til reapeatedly trykke Thats det, makroporøs nøgler er et plus, men de kan være distraherende, en god høj res moniter, og sørg for sin store, widesreens er bedre til at spille om jeg synes det er mere realistisk, en god høj sæt højttalere skal du høre folk, der kommer, og en god høj hastighed headset
Old 26 april 2009, 03:48
Donor-Gruppen

Hvad er der brug for at spille på 125fps?

Jeg var under indtryk af, at mennesker kunne kun se noget lignende 26fps?
Old 26 april 2009, 05:19
Donor-Gruppen

Nej, over 60FPS er om, hvor du starter ikke se forskelle i glathed. Hvis du kan få rock-solid 60fps du normalt godt, altid rart at have headroom selvfølgelig.

Hvis du ikke kan se forskellen mellem 24fps og 60fps du er blind
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. "

Mit system: 日夏子

Processor (s):
Core 2 Duo E6400 2.13 -> 3.01ghz
Bundkort:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM Hukommelse:
2GB Patriot Extreme Performance
Grafikkort (r):
PNY 8800GTS 320MB
Lydkort:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Harddisk (e):
80 GB + 500 GB
Optisk drev (r):
2x SATA
Sag / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Køling:
4x 120mm Yate-Loon + 200mm toppen
Network / Internet:
Qwest
Monitor (s):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Old 26 april 2009, 06:15
Donor-Gruppen

Ok, jeg fik at off qi, men det var nok bare mig misremembering grundlæggende fakta ..

Og jeg ved ikke rigtig spillet på pc'er (selv om jeg tænker på at prøve det ud i stedet for den næste generation af konsoller) så jeg har aldrig eksperimenteret med fps gerne, at
Old 26 april 2009, 14:55
Medlem Gruppen

lol jeg skrev denne vejledning om ma psp, ville blive længere, og da det er en CHAR grænse, og det tager så lang tid til at skrive i forbeholdt nogle rum, ow og jeg gjorde ikke forklare 125fps godt på COD4 hvis u køre spillet på 125 Det giver dig mulighed for at hoppe lidt højere som tillader u at komme til et par hemmelige bits, jeg vil omskrive denne vejledning, når jeg kommer på en pc
Old 26 april 2009, 19:27
Donor-Gruppen

min ven har en ven i MLG (Major League gamer) bliver betalt for at spille Halo. hårde kerne lort. Jeg var guna gå til en frygt for konkurrence, men du var nødt til at være 18, og im ikke endnu. i gennemsnit 50-60 et spil, der ofte foretages 100 + dræber. Jeg var virkelig virkelig god til det. spillet det lige siden 2005, og har loged over 1200 timer på en enkelt spiller alene. spillede det over 100 gange. hårdest mode. der kun har været 1 mand, der blev stadig bedre end mig på en regelmæssig basis. han fik 120 + dræber en omgang legit. Jeg elsker frygt. Jeg lavede en lille video lang tid siden om multiplayer.

Thats intet forhold til min ven Jeff, han loged over 22.000 timer på Pokemon. det er saddist ting jeg nogensinde har hørt i mit liv. og dens sande. han havde alle de beviser. han har brug for at få lagt. dårligt.

Mit system: Top Secrit

Processor (s):
Core 2 Duo E8500 OC @ 4GHz
Bundkort:
Gigabyte GA-EP45-UD3P (P45)
RAM Hukommelse:
mushkin 4GB DDR2 1066MHz
Grafikkort (r):
GTX280
Lydkort:
ombord (for nu)
Harddisk (e):
WD WD6401AALS 640GB
Optisk drev (r):
Klik på linket i signatur for yderligere
Sag / PSU:
CORSAIR CMPSU-750TX (750 WATT)
Køling:
XIGMATEK HDT-S1283 120mm Rifle
Network / Internet:
DSL medium
Monitor (s):
30 tommer 2650x1600 (snart anyway)
Operating System (s):
XP Home
Old 27 april 2009, 04:03
Medlem Gruppen

22.000 timer? hvordan fanden gjorde han gør det, Thats bogstaveligt talt over 2 1 / 2 aar!

han har aldrig haft en kæreste har han?
Old 27 april 2009, 08:46
Donor-Gruppen

Ikke kan have.

Han sandsynligvis masturbates over Pikachu.
(Kun en kan jeg huske fra da jeg holdt op med at være interesseret, da jeg var omkring 7 år Jeff!!)

Dude, hvorfor er du venner med denne fyr?!
Old 27 april 2009, 10:01
Medlem Gruppen

Ikke cool, som virkelig er 1200 timer på en enkelt aktør Jeg er ikke selv spille den på COD4 og jeg spiller competitivly i EU, ive havde ma pc taget af mig ved ma mor til eksamen formål nd min missin EU clanbase kop! forhåbentlig vil være det værd, jeg spiller så meget som jeg har brug for at blive god, klan træning og kampe, jeg tror, jeg fik 250 timer ...
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Gamer Xtreme MIN NYE PC nuancer General Hardware Chat 5 15 august 2009 18:01
Specs for første bygge - Good for hardcore gamer? scoobis General Hardware Chat 11 27. maj 2009 16:26
Eventuelle forslag til en MMORPG Gamer Grafikkort?:) VictorSxl Grafikkort & Monitors 11 1 november 2008 07:36
X-fi gamer ekstrem ironsferret Lyd, højtalere og MP3-afspillere 2 1 februar 2008 13:23
Er dette en god midten vifte gamer bygge? KillerXL5 General Hardware Chat 5 9. nov 2007 12:48
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.