![]() |
|
|||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
|
|
Thread Tools |
|
|
|||
|
|||
|
Hi i alkoi rakkaus FPS: n, kun olin noin 12 toiston satunnaisessa sota pelejä, olen nyt 17 ja pelaa europian ja maailmanluokan tournements.
1. Valitse peli - pelaan monia FPS noin 10 i am keskiarvon yläpuolella kaikissa mutta i pelata vain 1 competativly, valitse yksi peli ja osoitetaan se. 2. Got pelin ... Nyt equitment - Tämän PRO gamer i on korkea spec equitment, parasta on tietokone oli voit max ulos peliä 125fps, suuri nopeus hiiren Langallinen kanssa atleast dpi säätölaitteen, painot, 2 puolella painikkeet atleast, |
|
|
|||
|
|||
|
ja nopeasti liikkuvia vierityskiekko, hyvä hiirimaton on välttämätöntä! ja varmista, Theres mitään mahdollisuutta ur hiiren putoavilta on peli, wired näppäimistö niin kauan kuin sen sai nopea vasteaika ja avaimet ovat kiinni reapeatedly paina thats it, makrohuokoinen avaimet ovat plus mutta ne voivat olla häiritseviä, hyvä korkea res moniter ja varmista, että sen suuri, widesreens on parempi pelata Minusta se on realistisempi, hyvä ääneen asettaa puhujien sinun täytyy kuulla ihmisten tulossa, ja hyvä suurnopeusaluksiin HF
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Mitä käyttöä soittaa 125fps?
Olin siinä käsityksessä, että ihminen voi vain nähdä jotain 26fps?
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Ei, yli 60FPS on kyse silloin, kun käynnistät ei nähdä eroja sileyttä. Jos et voi olla rock-solid 60fps olet yleensä hyvä, aina mukavaa olla seisontakorkeus tietenkin.
Jos et pysty erottamaan 24fps ja 60fps olet sokea
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. "
My System: 日夏子
|
|
|
|||
|
|||
![]() Ok, sain että pois QI, mutta se oli luultavasti vain minä misremembering perustiedot .. Enkä oikeastaan pelin PC (vaikka olen ajatellut yrittää sen sijaan, että seuraavan sukupolven konsolit) niin en ole koskaan kokeillut fps kuten
|
|||
|
|||
|
lol i wrote oppaan ma psp, piti olla pidempi ja koska on char raja, ja se kestää niin kauan tyypin I varattu tilaa, ow ja i didnt selittää 125fps hyvin COD4 jos u run peliä 125 Sen avulla voit hypätä hieman korkeampi, joka mahdollistaa u päästä muutama salaisuus bittiä, aion kirjoittaa uudelleen tämän oppaan kun saan kohteeksi kpl
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
ystäväni on ystävä ja MLG (Major League gamer) maksaa pelata Halo. ydinjoukko paskaa. Olin guna mene pelkäävät kilpailua, mutta teidän täytyy olla 18, ja im ei vielä. i keskimäärin 50-60 peliä, usein 100 + tappaa. Olin todella todella hyvä siinä. ollut se koskaan vuodesta 2005 lähtien, ja on loged yli 1200 tuntia ainoa pelaaja yksin. pelattu yli 100 kertaa. HAARDER tilassa. on ollut vain 1 mies, joka oli yhä parempia kuin minut säännöllisesti. Hän sai 120 + tappaa pelin legit. i love FEAR. Tein vähän video kauan sitten multiplayer.
thats mitään verrattuna ystäväni Jeff, hän loged yli 22000 tuntia Pokémon. että on saddist asia i koskaan kuullut elämässäni. ja sen todellinen. Hänellä oli kaikki todisteet. hän tarvitsee saada noudattaen. huonosti.
|
|
|
|||
|
|||
|
22000 tuntia? Miten helvetissä hän tehdä niin, thats kirjaimellisesti yli 2 1 / 2 VUOTTA!
hän ei ole koskaan ollut tyttöystävää hän on? |
|
|
|||
|
|||
|
Ei voi olla.
Hän luultavasti masturbates yli Pikachu. (Vain yksi Muistan siitä, kun minulla ole enää kiinnostuneita, kun olin noin 7 VUOT JEFF!) Dude, miksi olet ystävien kanssa tämä mies?
|
|||
|
|||
|
Ei jäähtyä, kuten oikeastaan 1200 tuntia yhden pelaajan i ei ole edes toistaa, että COD4 ja i pelata competitivly EU: ssa, ive oli ma kpl otettava minulle ma mami esimerkiksi tarkoituksiin nd minun missin EU: n clanbase cup! toivottavasti on sen arvoinen, i pelata niin paljon kuin tarve pysyä hyvä, klaanin koulutus ja otteluiden Uskon sai 250 tuntia ...
|