![]() |
|
| |||
| |||
| Hoi ik begonnen met liefde FOD's toen ik ongeveer 12 spelen willekeurige oorlog spellen, ik ben nu 17 en spelen in europian en wereldklasse toernooien. 1. Kies een spel - Ik speel veel FPS over 10 ben ik boven het gemiddelde in alle maar ik spelen slechts 1 competativly, kies een spel en worden gewijd aan het. 2. Heb je het spel ... Nu is de equitment - Zoals een pro gamer i have high spec equitment, het beste om een computer waar u kunt max. de game op 125fps, een hoge snelheid van de muis WIRED, met ten minste dpi verstelinrichtingen, gewichten, 2 zijknoppen atleast, |
|
| |||
| |||
| en een snel bewegende scroll wiel, een goede muismat is een must! en zorg ervoor dat theres geen kans van ur muis vallen van in het spel, WIRED toetsenbord zo lang haar heb een snelle reactietijd en de toetsen zijn snel te reapeatedly druk thats it, macro toetsen zijn een pluspunt, maar ze kunnen afleiden, is een goede hoge res moniter, en zorg ervoor dat de grote, widesreens beter zijn om op te spelen vind ik als het lijkt realistischer, een goede luid set luidsprekers moet je horen mensen, en een behoorlijk hoge snelheid hoofdtelefoon |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Wat is het gebruik bij het spelen op 125fps? Ik was onder de indruk dat de mens kan alleen iets als 26fps?
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Nee, meer dan 60FPS gaat over waar je begint niet zien verschillen in gladheid. Als u rock-solid 60fps je meestal goed, altijd leuk om te hebben stahoogte natuurlijk. Als u niet kunt zeggen het verschil tussen 24fps en 60fps je blind
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
|
| |||
| |||
![]() Ok, ik heb dat uit QI, maar het was waarschijnlijk alleen ik misremembering elementaire feiten .. En ik niet echt spel op de PC (hoewel ik na te denken over het uit te proberen in plaats van de volgende generatie consoles) dus heb ik nooit geëxperimenteerd met fps willen dat
__________________ "Waarom hebben ze [PS3 Slim] stok met de UFO-landing op een rechthoek look" --- Nilay Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| lol Ik schreef deze gids op ma PSP, zou langer zijn en omdat het is een char limiet en het duurt zo lang met het type i wat ruimte, ow en i didnt uitleggen 125fps goed op CoD4 indien u loopt het spel op 125 Hiermee kun je springen iets hoger waardoor u om naar een paar geheime bits, ik zal herschrijven deze gids Als ik op een pc |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| mijn vriend heeft een vriend in de MLG (Major League gamer) krijgt betaald om te spelen halo. hardcore shit. Ik was Guna naar een FEAR concurrentie, maar je moest worden 18, en im nog niet. i gemiddeld 50-60 een spel, vaak 100 + dodelijk. Ik was echt heel goed in. speelde hij al sinds 2005 en hebben loged meer dan 1200 uur op een enkele speler alleen. speelde hij meer dan 100 maal bekeken. moeilijkste modus. er is slechts 1 man die ooit beter dan ik op regelmatige basis. hij kreeg 120 + doodt een game legit. i love FEAR. Ik heb een kleine video een lange tijd geleden over multiplayer. dat is niets vergeleken met mijn vriend Jeff, hij loged meer dan 22.000 uur op Pokemon. dat is de saddist wat ik ooit gehoord heb in mijn leven. en zijn waar. hij had al het bewijs. hij nodig heeft om te neuken. slecht.
|
| |||
| |||
| 22.000 uur? how the hell did he do that, thats letterlijk meer dan 2 1 / 2 jaar! hij is nooit een vriendin heeft hij? |
|
| |||
| |||
| Kan niet. Hij waarschijnlijk masturbates over Pikachu. (Slechts een ik me kan herinneren van toen ik niet meer geïnteresseerd toen ik ongeveer 7 YEARS OLD JEFF!) Dude, waarom ben je vrienden met deze kerel?
__________________ "Waarom hebben ze [PS3 Slim] stok met de UFO-landing op een rechthoek look" --- Nilay Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| Niet cool, net als echt 1200 uur op een enkele speler i is niet eens spelen dat CoD4 en ik competitivly spelen in de EU, ive had ma pct genomen van mij door MA moeder voor examen doeleinden nd mijn missin de EU clanbase beker! Hopelijk zal de moeite waard, speel ik zo veel als ik nodig heb om te verblijven goed, clan training en wedstrijden i think i got 250 uur ... |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Xtreme Gamer MY NEW PC | tinten | Algemeen Hardware Chat | 5 | 15 aug 2009 18:01 |
| Specificaties voor het eerst - Goed voor hardcore gamer? | scoobis | Algemeen Hardware Chat | 11 | 27 mei 2009 16:26 |
| Eventuele suggesties voor een MMORPG Gamer grafische kaart?:) | VictorSxl | Grafische Kaarten & Monitors | 11 | 1 Nov 2008 07:36 |
| X-fi extreme gamer | ironsferret | Geluid, Speakers & MP3 Spelers | 2 | De 1 februari 2008 13:23 |
| Is dit een goede middenklasse gamer bouwen? | KillerXL5 | Algemeen Hardware Chat | 5 | 9 Nov 2007 12:48 |
| Thread Tools | |
| |