mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > PC & Console Gaming

Register

Hvordan være en Pro FPS Gamer

Reply

Thread Tools
Old 25 april 2009, 14:16
Medlem Group

Default Hvordan være en Pro FPS Gamer

Hei Jeg begynte å elske FPS's da jeg var ca 12 spiller tilfeldig krig spill, jeg er nå 17 og spille i europian og verdensklasse tournements.

1. Velg et spill - Jeg spiller mange FPS ca 10 Jeg er over gjennomsnittet i alle, men jeg spiller bare 1 competativly, velg et spill og være dedikert til det.

2. Fikk spillet ... Nå er equitment - Som PRO gamer jeg har høy spec equitment, best å ha en datamaskin som du kan maks ut spillet på 125fps, høy hastighet musen WIRED, med atleast dpi adjusters, vekter, 2 side-knappene atleast,
Old 25 april 2009, 14:17
Medlem Group

og en rask bevegelse rullehjul, en god mus mat er et must! og sørg Theres ingen sjanse til ur musen falle av i spillet, WIRED tastatur så lenge den har en rask responstid og tastene er raske å reapeatedly trykker dvs det, makro tastene er en fordel, men de kan være forstyrrende, en god høy res moniter, og sørg for sine store, widesreens er bedre å spille på i finne så det synes mer realistisk, en god høyt høyttalere må du høre folk som kommer, og en god høyhastighets headset
Old 26 april 2009, 03:48
Donor Group

Hva er vitsen i å spille på 125fps?

Jeg var under inntrykk av at mennesket bare kunne se noe lignende 26fps?
Old 26 april 2009, 05:19
Donor Group

Nei, over 60FPS handler om hvor du begynner ikke å se forskjeller i glatthet. Hvis du har bunnsolid 60fps du vanligvis bra, alltid hyggelig å ha plass selvfølgelig.

Hvis du ikke kan fortelle forskjellen mellom 24fps og 60fps du blind
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp.

Min System: 日夏子

Prosessor (er):
Core 2 Duo E6400 2,13 -> 3.01ghz
Hovedkort:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM-minne:
2GB Patriot Extreme Performance
Graphics Card (s):
PNY 8800GTS 320MB
Lydkort:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Harddisk (er):
80 GB + 500 GB
Optisk stasjon (er):
2x SATA
Case / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Cooling:
4x 120mm Yate-Loon + 200mm toppen
Nettverk / Internett:
Qwest
Skjerm (er):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Old 26 april 2009, 06:15
Donor Group

Ok, jeg fikk det av Qi, men det var nok bare meg misremembering grunnleggende fakta ..

Og jeg gjør ikke spillet på PC (selv om jeg tenker på å prøve det ut i stedet for den neste generasjonen av konsoller), slik at jeg aldri har eksperimentert med fps sånn
Old 26 april 2009, 14:55
Medlem Group

lol jeg skrev denne guiden på ma PSP, skulle være lengre og siden er en char grensen og det tar så lang tid å skrive i forbeholdt noen plass, Au og jeg gjorde ikke forklare 125fps på COD4 hvis u kjøre spillet på 125 Den gir deg mulighet til å hoppe litt høyere der u komme til noen hemmelige biter, vil jeg skrive denne veiledningen når jeg får på en PC
Old 26 april 2009, 19:27
Donor Group

Min venn har en venn i MLG (Major League gamer) får betalt for å spille Halo. hard core dritt. Jeg var guna gå til en frykt for konkurranse, men du måtte være 18, og im ikke ennå. i gjennomsnitt 50-60 et spill, ofte gjort 100 + dreper. Jeg var virkelig virkelig god til det. spilt det siden 2005, og har logget over 1200 timer på én aktør alene. spilles det over 100 ganger. hardest modus. Det har bare vært 1 mann som ble stadig bedre enn meg på jevnlig basis. han fikk 120 + dreper et spill legit. Jeg elsker frykt. Jeg laget en liten video for lenge siden om multiplayer.

Det er ingenting i forhold til min venn Jeff han logget over 22.000 timer på Pokémon. det er saddist jeg hørt i mitt liv. og sann. Han hadde alle bevis. han trenger å bli lagt. dårlig.

Min System: Top Secrit

Prosessor (er):
Core 2 Duo E8500 OC @ 4GHz
Hovedkort:
Gigabyte GA-EP45-UD3P (P45)
RAM-minne:
mushkin 4GB DDR2 1066MHz
Graphics Card (s):
GTX280
Lydkort:
onboard (til nå)
Harddisk (er):
WD WD6401AALS 640GB
Optisk stasjon (er):
Klikk på linken i signaturen for mer
Case / PSU:
Corsair CMPSU-750TX (750 watt)
Cooling:
XIGMATEK HDT-S1283 120mm Rifle
Nettverk / Internett:
DSL medium
Skjerm (er):
30 tommers 2650x1600 (snart anyway)
Operating System (s):
XP Home
Old 27 april 2009, 04:03
Medlem Group

22.000 timer? Hvordan i helvete har han gjort det, dvs bokstavelig talt over 2 1 / 2 ÅR!

han har aldri hatt en kjæreste har han?
Old 27 april 2009, 08:46
Donor Group

Kan ikke ha.

Han trolig masturbates over Pikachu.
(Eneste jeg kan huske fra da jeg sluttet å være interessert da jeg var ca 7 år JEFF!)

Dude, hvorfor er du venner med denne fyren?
Old 27 april 2009, 10:01
Medlem Group

Ikke kul, som virkelig 1200 timer på én spiller jeg ikke selv spille det på COD4 og jeg spiller competitivly i EU, Ive hadde ma pc tatt av meg med ma mum for eksamen formål nd min missin EU clanbase cup! forhåpentligvis vil være verdt det, jeg spille så mye som jeg trenger å bli bra, klanen trening og kamper Jeg har 250 timer ...
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Gamer Xtreme MIN NYE PC nyanser General Hardware Chat 5 15 august 2009 18:01
Spesifikasjoner for første bygge - Bra for hardcore gamer? scoobis General Hardware Chat 11 27 mai 2009 16:26
Noen forslag til et MMORPG Gamer Grafikkort?:) VictorSxl Kabinetter & Skjermer 11 1 november 2008 07:36
X-Fi Gamer ekstreme ironsferret Lyd, høyttalere og MP3-spillere 2 1 februar 2008 13:23
Er dette en god mellomklassen gamer bygge? KillerXL5 General Hardware Chat 5 9 november 2007 12:48
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.