![]() |
|
| |||
| |||
| Hej Jag började älska FPS är när jag var ca 12 spelar slumpvis krig spel, jag är nu 17 och spela i europian och världen klass tournements. 1. Välj ett spel - Jag spelar många FPS ca 10 Jag är över genomsnittet i alla men jag spelar bara 1 competativly, välj ett spel och att ägnas åt det. 2. Fick spelet ... Nu equitment - Som PRO spelare jag har hög spec equitment, bäst att ha en dator var du kan max ut spelet i 125fps, en hög hastighet musen WIRED med minst dpi justeringsanordningar, vikter, 2 sida knappar minst, |
|
| |||
| |||
| och en snabb rullningshjul, en bra musmatta är ett måste! och se Theres någon chans ur musen faller i spelet, WIRED tangentbordet så länge det har en snabb responstid och nycklarna är snabba att reapeatedly tryck thats det makro knapparna är ett plus, men de kan vara störande, en bra hög res moniter och se sin stora, widesreens är bättre att spela om jag tycker det verkar mer realistisk, en bra hög uppsättning högtalare du måste höra människor som kommer, och en bra hög hastighet headset |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Vad är det för användning i spela på 125fps? Jag trodde att människor bara kunde se någonting som liknar 26fps?
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Nej, över 60fps är ungefär där man börjar inte ser skillnader i jämnhet. Om du kan ha rock-solid 60fps du oftast bra, alltid trevligt att ha höjden förstås. Om du inte kan skilja mellan 24fps och 60fps du är blind
"Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. " Mitt System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
![]() Ok, jag har att stänga QI, men det var nog bara jag misremembering basfakta .. Och jag förstår inte riktigt spelet på PC-datorer (även om jag funderar på att försöka ut det istället för nästa generations konsoler) så jag har aldrig experimenterat med fps sådär
__________________ "Varför har de [PS3 Slim] käpp med UFO landar på en rektangel look" --- NILAY Patel, Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| lol jag skrev denna guide på ma PSP, skulle bli längre och eftersom det är en röding gräns och det tar så lång tid att skriva i reserveras utrymme, aj, och jag gjorde förklara 125fps bra på COD4 om u köra spelet på 125 Det kan du hoppa lite högre vilket gör det möjligt för u för att komma till några hemliga bitar kommer jag att skriva om denna guide när jag kommer på en st |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| min vän har en vän i MLG (Major League spelare) får betalt för att spela Halo. hård kärna skit. Jag var Guna gå till en rädsla för konkurrens, men du var tvungen att vara 18, och im ännu. i genomsnitt 50-60 ett vilt, ofta 100 + dödar. Jag var riktigt riktigt bra på det. spelas det ända sedan 2005 och har loged över 1200 timmar på en enda aktör ensam. spelas det över 100 gånger. hårdast läge. det har bara 1 man som var allt bättre än jag på regelbunden basis. han fick 120 + dödar en omgång legit. Jag älskar skräck. Jag gjorde en liten video för länge sedan om multiplayer. thats ingenting jämfört med min vän Jeff, han loged över 22000 timmar på Pokemon. det är saddist jag någonsin hört i mitt liv. och dess sanna. han hade alla bevis. han behöver för att få ett ligg. dåligt.
|
| |||
| |||
| 22.000 timmar? Hur fan gjorde han det, thats bokstavligen över 2 1 / 2 år! han aldrig haft en flickvän har han? |
|
| |||
| |||
| Kan inte ha. Han förmodligen masturbates över Pikachu. (Endast en kommer jag ihåg från när jag slutade vara intresserad när jag var ca 7 år Jeff!) Dude, varför är du kompis med den här killen?
__________________ "Varför har de [PS3 Slim] käpp med UFO landar på en rektangel look" --- NILAY Patel, Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| Inte cool, gillar verkligen 1200 timmar på en enda spelare jag är inte ens spela det på COD4 och jag spelar competitivly i EU, ive hade ma st tagit av mig ma mamma för tentamen ändamål nd mina missin EU clanbase cup! förhoppningsvis kommer att vara värt det, jag spela så mycket som jag behöver för att stanna bra, klanen träning och matcher tror jag att jag fick 250 timmar ... |