mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > PC & Console Gaming

Register

Sådan setup min PS2 til at køre gennem mt overvåge

Reply

Thread Tools
Old 25. maj 2009, 00:02
Ny Medlem Gruppen

Default Sådan setup min PS2 til at køre gennem mt overvåge

hi jeg ønskede at vide om, hvad im om at gøre vil arbejde sammen med min ps2 på min skærm

im prøver at køre min ps2 på min skærm uden at skulle bruge nogen tvtuner kort eller konverter bokse.

Jeg har denne skærm atm

http://www.newegg.com/Product/Produc...82E16824236053
som understøtter DVI-HDMI og VGA

øjeblikket mit HDMI bliver brugt af min xbox360 og DVI bruges af min pc

så jeg ønskede at bruge VGA til at køre min PS2, og indser, at ps2 giver mig 3 RCA stik (det hvide gul og rød kabler) Jeg havde brug for en adapter af somesort og jeg stødte på dette.

http://www.buy.com/prod/infocus-vesa...203171097.html

selv om denne adapter er angiveligt bør anvendes til projektorer, synes det at have VGA-udgang med 3 kvindelige RCA.

og im guessing VGA er D-sub, som de kalder det, eller noget

vil denne adapter arbejdet med at konvertere PS2 RCA-kabler til tilslutning til VGA (D-sub) tilslutning Thats venstre på min skærm?

behage hjælp mig!
tak!
Old 25. maj 2009, 03:34
Medlem Gruppen

nope, det plejer arbejde.

Den gule, hvide og røde kabler ud af din PS2 carry audio og video signal (gul er video, resten er audio)

Indgangene på denne adapter kaldes komponent dermed de forskellige farver. Dette er for overførsel af højere kvalitet video signal kun, det fungerer på et digitalt system, der henviser til, at kablerne fra din PS2 arbejde på analoge. De er helt uforenelige.

Jeg vil gerne have en se på, hvis et sådant kabel, at din efter eksisterer, og vende tilbage til dig.
Old 25. maj 2009, 08:27
Donor-Gruppen

Det betyder ikke, du skal have en konverter box, og dem er stykker af lort og dyrere.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. "

Mit system: 日夏子

Processor (s):
Core 2 Duo E6400 2.13 -> 3.01ghz
Bundkort:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM Hukommelse:
2GB Patriot Extreme Performance
Grafikkort (r):
PNY 8800GTS 320MB
Lydkort:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Harddisk (e):
80 GB + 500 GB
Optisk drev (r):
2x SATA
Sag / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Køling:
4x 120mm Yate-Loon + 200mm toppen
Network / Internet:
Qwest
Monitor (s):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Dual Monitor Setup med 2 Grafikkort - VGA-porte bchatt Grafikkort & Monitors 3 29 oktober 2009 18:07
Hvordan opretter jeg en Multiple Monitor computer? ironmaster Grafikkort & Monitors 1 12 august 2009 09:47
Monitor lyser op og computeren starter op, men skærmen viser ikke noget mida General Hardware Chat 1 9 juni 2009 15:05
Min fremtid Tre Monitor Setup Dilemna .. 4D (Fordy (Ford) Ollie Grafikkort & Monitors 22 11 april 2009 03:09
En forvirrende 2 1 / 2 overvåge setup jon7187 Grafikkort & Monitors 3 15 juni 2007 14:36
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.