![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| hi jeg ønskede at vide om, hvad im om at gøre vil arbejde sammen med min ps2 på min skærm im prøver at køre min ps2 på min skærm uden at skulle bruge nogen tvtuner kort eller konverter bokse. Jeg har denne skærm atm http://www.newegg.com/Product/Produc...82E16824236053 som understøtter DVI-HDMI og VGA øjeblikket mit HDMI bliver brugt af min xbox360 og DVI bruges af min pc så jeg ønskede at bruge VGA til at køre min PS2, og indser, at ps2 giver mig 3 RCA stik (det hvide gul og rød kabler) Jeg havde brug for en adapter af somesort og jeg stødte på dette. http://www.buy.com/prod/infocus-vesa...203171097.html selv om denne adapter er angiveligt bør anvendes til projektorer, synes det at have VGA-udgang med 3 kvindelige RCA. og im guessing VGA er D-sub, som de kalder det, eller noget vil denne adapter arbejdet med at konvertere PS2 RCA-kabler til tilslutning til VGA (D-sub) tilslutning Thats venstre på min skærm? behage hjælp mig! tak! |
|
| |||
| |||
| nope, det plejer arbejde. Den gule, hvide og røde kabler ud af din PS2 carry audio og video signal (gul er video, resten er audio) Indgangene på denne adapter kaldes komponent dermed de forskellige farver. Dette er for overførsel af højere kvalitet video signal kun, det fungerer på et digitalt system, der henviser til, at kablerne fra din PS2 arbejde på analoge. De er helt uforenelige. Jeg vil gerne have en se på, hvis et sådant kabel, at din efter eksisterer, og vende tilbage til dig. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det betyder ikke, du skal have en konverter box, og dem er stykker af lort og dyrere.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Dual Monitor Setup med 2 Grafikkort - VGA-porte | bchatt | Grafikkort & Monitors | 3 | 29 oktober 2009 18:07 |
| Hvordan opretter jeg en Multiple Monitor computer? | ironmaster | Grafikkort & Monitors | 1 | 12 august 2009 09:47 |
| Monitor lyser op og computeren starter op, men skærmen viser ikke noget | mida | General Hardware Chat | 1 | 9 juni 2009 15:05 |
| Min fremtid Tre Monitor Setup Dilemna .. | 4D (Fordy (Ford) Ollie | Grafikkort & Monitors | 22 | 11 april 2009 03:09 |
| En forvirrende 2 1 / 2 overvåge setup | jon7187 | Grafikkort & Monitors | 3 | 15 juni 2007 14:36 |
| Thread Tools | |
| |