![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| hi i halusi tietää, mitä im noin tehdä työskentelee minun PS2 minun seurata im yrittää ajaa minun PS2 minun seurata ilman käyttöä ei tvtuner kortteja tai muunnin laatikot. Olen tähän näyttölaitteeseen atm http://www.newegg.com/Product/Produc...82E16824236053 joka tukee DVI-HDMI-ja VGA tällä hetkellä minun HDMI on käytetty minun XBOX360 ja DVI käytetään minun PC niin halusin käyttää VGA ajaa minun PS2, ja ymmärtämättä, että PS2 antaa minulle 3 RCA-liittimet (valkoinen keltainen ja punainen kaapelit) i tarvitaan sovitin on somesort ja i sai tämän. http://www.buy.com/prod/infocus-vesa...203171097.html vaikka tämä sovitin on oletettavasti olisi käytettävä projektorit, se vaikuttaa VGA lopussa 3 naaras RCA. ja im vierasta VGA on D-sub, jotka he kutsuvat sitä tai jotain tämä sovitin työtä muuntaa PS2 RCA-kaapelit hookup on VGA (d-sub) yhteydessä thats vasemmalle minun seurata? Ole hyvä ja auta minua! kiitos! |
|
| |||
| |||
| Nope, se tapana työskennellä. Keltainen, valkoinen ja punainen kaapelit poissa PS2 kuljettaa ääni-ja videosignaali (keltainen on video, loput ovat audio) Tuotantopanoksista että sovitin on kutsuttu komponentti, joten eri väriä. Tämä on siirtää korkealaatuisempia videosignaali ainoastaan se toimii digitaalisen järjestelmän, kun taas kaapelit omasta PS2 työtä analogista. Ne ovat täysin soveltumattomia. I'll on katsomme, jos tällainen kaapeli, että sen jälkeen, kun on olemassa, ja saada takaisin sinulle. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Se ei, tarvitset muuntimen ruutuun ja ne palasiksi paskaa ja kallista.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " My System: 日夏子
|
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Kahden näytön asetukset ja 2 Grafiikkakortit - VGA-portit | bchatt | Graphics Cards & Näytöt | 3 | 29 lokakuu 2009 18:07 |
| Miten määritän Monitransversaalimuodon Monitor Computer? | ironmaster | Graphics Cards & Näytöt | 1 | 12th Aug 2009 09:47 |
| Monitor syttyy ja tietokone käynnistyy, mutta näytön ei näy mitään | mida | Rautatavaran Chat | 1 | 9th Jun 2009 15:05 |
| Oma tulevaisuus Kolme Monitor Setup Dilemna .. | 4D (Fordy (Ford) Ollie | Graphics Cards & Näytöt | 22 | 11. Huhtikuu 2009 03:09 |
| A sekava 2 1 / 2 seurata setup | jon7187 | Graphics Cards & Näytöt | 3 | 15th Jun 2007 14:36 |
| Thread Tools | |
| |