![]() |
|
| |||
| |||
| hallo ik wilde weten of wat im over te doen zal werken met mijn ps2 op mijn monitor im trying to run mijn ps2 op mijn monitor zonder het gebruik van enig tvtuner kaarten of converter dozen. Ik heb deze monitor atm http://www.newegg.com/Product/Produc...82E16824236053 die DVI-HDMI-en VGA momenteel mijn HDMI wordt gebruikt door mijn xbox360 en DVI gebruikt wordt door mijn pc dus ik wilde het gebruik van de VGA te lopen mijn PS2, en het realiseren van dat ps2 geeft mij de 3 RCA-aansluitingen (de witte gele en rode kabel) Ik nodig een adapter van somesort en ik kwam in deze. http://www.buy.com/prod/infocus-vesa...203171097.html hoewel deze adapter is zogenaamd moet worden gebruikt voor projectoren, lijkt te hebben de VGA einde met 3 vrouwelijke RCA. en im raden de VGA is de d-sub die zij noemen of iets zal deze adapter werken om de PS2-RCA-kabels aan op aansluiting bij de VGA (D-sub) aansluiting thats links van mijn monitor? please help me! bedankt! |
|
| |||
| |||
| Nope, it wont werk. Het geel, wit en rood kabels uit je PS2 voeren audio-en video-signaal (geel is video-, rust-audio) De ingangen op de adapter worden component, vandaar de andere kleur. Dit is voor het overbrengen van een hogere kwaliteit video signaal alleen, het werkt op een digitaal systeem, dat de kabels van je PS2-werkzaamheden op het analoge. Ze zijn totaal onverenigbaar. Ik kom eens een kijkje om te zien of een dergelijke kabel die je na het bestaat, en contact met je op. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Het doet er niet, je moet een converter box en dat zijn stuk stront en duur.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Dual Monitor Setup met 2 Grafische kaarten - VGA Ports | bchatt | Grafische Kaarten & Monitors | 3 | 29 oktober 2009 18:07 |
| Hoe geef ik een Multiple Monitor computer? | ironmaster | Grafische Kaarten & Monitors | 1 | 12 aug 2009 09:47 |
| Monitor oplicht en de computer opstart, maar de monitor niet wordt weergegeven wat | Mida | Algemeen Hardware Chat | 1 | De 9 juni 2009 15:05 |
| Mijn toekomst Drie Monitor Setup Dilemna .. | 4D (Fordy (Ford) Ollie | Grafische Kaarten & Monitors | 22 | 11 apr 2009 03:09 |
| Een verwarrend 2 1 / 2 monitor setup | jon7187 | Grafische Kaarten & Monitors | 3 | 15 jun 2007 14:36 |
| Thread Tools | |
| |