![]() |
|
|||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
|
|
Thread Tools |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Olen hiljattain ostanut Nintendo Wi-Fi USB-liitin ja i eivät vieläkään pysty muodostamaan Internet minun DS järjestelmään. Voisiko joku kertoa minulle, miten voin käyttää sitä?
|
|||
|
|||
|
Ensiksikin olen niin pahoillani, että olet ostanut tämän kauhean proudct. Minulla on ollut tätä ennen, ja on vaikea perustaa, sen hidasta ja se regually kaatuu minun internetyhteys. Olen todellakin sitä suositella saada palautusta.
mutta jos dont halua tehdä täällä on se, miten ja saada se toimimaan, jos havent allready asennettu ohjelmisto asentaa sen nyt. 1 - avoin langaton apuohjelma (pitäisi kutsua ZDWlan apuohjelma tai jotain) 2 - Napsauta tilassa yläreunassa ja valitse "yhteysosoite" 3 - klikkaa "enemmän asetukset ' 4 - klikkaa "silta sovitin sitten Internet-yhteys (jos internet-yhteyden muodostamiseen kanssa usb se tapana työ) 5 - mahdollistaa WEP ja aseta salasana napsauttamalla asetukset, kun olet valmis, napsauta sovelletaan 6 - napsauta pois langaton apuohjelma 7 - käynnistä tietokone uudelleen 8 - testata sitä vain seuraavat jos ds sanoo jotain mukaan "ei voi saada ip ' 1 - mennä valvonnan pannel, sitten Internet-yhteys, sitten oikealle klikkaa langaton yhteys (langaton verkkoyhteys 1), ja valitse sitten propities 2 - selaa luettelo Internet-protokollaa, valitse se sitten propities 3 - valitse "Käytä seuraavaa IP-osoitetta ja kirjoita seuraavat ip-osoite: 193.168.0.1 Aliverkon peite: 255.255.255.0 Oletusyhdyskäytävä: 193.168.0.1 4 - ja pitää ip ikkuna auki mene Käynnistä-painiketta ja valitse Suorita, kirjoita cmd ja paina Enter 5 - kirjoita "ipconfig / all" ja paina Enter, kirjoita DNS-palvelimen (t) Internet-yhteys 6 - go back to the ip-ikkuna ja kirjoita DNS-osoite (-osoitteet) osaksi 2 laatikot. tässä on esimerkki siitä, mitä sen pitäisi näyttää tältä: 7 - mennä sinun DS'es yhteydessä valikko, joka on perustettu profiili langattoman verkon 8 - mene osaksi itse valita ip osoite valikosta ja kirjoita 193.168.0.2, että ip-osoite, sitten 255.255.255.0, seuraavan sitten 192.168.0.1, seuraavan 9 - kirjoita dns ip-valikosta ja anna dns osoite tietokoneeseen 10 - käynnistää tietokone uudelleen, tallentaa yhteysasetukset profiilin ds sitten testata sitä ja toivoa parasta. joudut manuaalisesti asettaa ip jokaista laitetta, kun kytket siihen, huomaa, että u cant käyttää samaa ip osoite mitään 2 laitteet. niin esimerkiksi jos olet määritellyt seuraavan laitteen annat 193.168.0.3 sitten 193.168.0.4 ja niin edelleen, mutta dns, aliverkon peite ja gateway on sama. Toivon todella, että toimii, koska olen viettänyt puoli tuntia kirjoittamalla tätä
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Nizzan jälkeinen spencer!