mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > PC & Gaming Console

Register

Hoe gebruik te maken van de Nintendo DS Wi-Fi USB-connector

Reply

Thread Tools
Old 28 december 2007, 15:12
Donor Groep

Ik kocht onlangs een Nintendo Wi-Fi USB-connector, en ik kan nog steeds geen verbinding met het internet met mijn DS-systeem. kan iemand me vertellen hoe te gebruiken?

Mijn Systeem: Deathstar 1.0 / Uitgeleende MacBook

Processor (s):
Core 2 Quad / Dual-Core
Moederbord:
Nieuwe HP ding / Macbook ding
RAM Geheugen:
4GB DDR2 / 1GB DDR2
Graphics Card (s):
nVidia GeForce 8600GT
Sound Card:
Intel (R) geïntegreerd
Hard Drive (s):
1 TB SATA / Mac 120GB
Optische Drive (s):
Hitachi Blu-ray / Geïntegreerde
Case / PSU:
HP voorraad / Mac Voorraad
Koeling:
Uw standaard radiator en ventilator / Same
Netwerk / Internet:
Intel (R) Integrated / Mac AirPort
Monitor (s):
HP w2408 / Macbook ding
Operating System (s):
Vista SP1 / Mac OS X Leopard (10.5)
Old 1 januari 2008, 09:00
Donor Groep

Allereerst ben ik zo jammer dat je hebt gekocht deze vreselijke proudct. Ik heb dit een voor en het is lastig op te zetten, zijn traag en het regually crasht mijn internet verbinding. ik echt aanraden om een terugbetaling.

maar als je niet wilt doen dit hier is hoe u get it werken, als u havent reeds geïnstalleerde software installeren nu.
1 - open de draadloze nut (moet heten ZDWlan nutsbedrijven of zoiets)
2 - klik op 'mode' aan de bovenkant en vervolgens selecteert u 'access point'
3 - klik op 'meer instellingen'
4 - klik op 'brug adapter', dan uw internet verbinding (als u een verbinding met het internet met usb het wont werk)
5 - enable WEP en een wachtwoord instellen door te klikken op de instellingen, wanneer u klaar bent klik toepassing
6 - klik op de draadloze gebruiksmodellen
7 - herstart de computer
8 - testen

alleen het volgende doen als je DS zegt iets over de lijnen van 'niet kunnen verkrijgen van ip'

1 - Ga naar de controle pannel, dan internetverbinding, klik rechts op de draadloze verbinding (draadloze netwerkverbinding 1), en klik vervolgens op propities

2 - scroll naar beneden in de lijst op het internet protocol, selecteer het en klik op propities

3 - selecteer 'Gebruik de volgende IP-adres en voer de volgende
ip adres: 193.168.0.1
Subnetmasker: 255.255.255.0
default gateway: 193.168.0.1

4 - terwijl de ip-venster openen Ga naar Start, dan Uitvoeren, typ 'cmd' en druk op enter

5 - Typ 'ipconfig / all' en druk op enter, noteer de dns server (s) van uw internet verbinding

6 - ga terug naar het ip-venster en typ de DNS-adres (sen) in de 2 dozen.
Hier is een voorbeeld van wat er zou moeten uitzien:

7 - ga naar uw DS'es verbinding menu instellen van een profiel voor het draadloze netwerk

8 - ga naar het handmatig selecteren van ip-adres 193.168.0.2 menu en voer voor het ip-adres, dan 255.255.255.0 voor de komende vervolgens 192.168.0.1 voor de komende

9 - voer de dns ip-menu en geef de DNS-adres dat u heeft opgegeven op de computer

10 - herstart de computer, behalve de aansluiting op uw profiel ds dan testen en het beste van hopen.

u moet handmatig de ip voor elk apparaat dat u verbinding te maken, noteert u dat u cant gebruik maken van hetzelfde ip-adres voor een 2-apparaten. zo bijvoorbeeld wanneer u uw volgende apparaat u 193.168.0.3 vervolgens 193.168.0.4 en dergelijke, maar de dns, subnetmasker en gateway zal dezelfde zijn.

Ik hoop echt dat werkt, want ik ben een half uur te typen dit
Old 1 januari 2008, 09:23
Administrator Group

Nice post Spencer!

Mijn Systeem: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Moederbord:
HP nForce 560
RAM Geheugen:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Boordsystemen Geïntegreerde
Sound Card:
5.1 Onboard Geïntegreerde
Hard Drive (s):
250GB 5400RPM SATA300
Optische Drive (s):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Case / PSU:
Voorraad HP
Koeling:
Voorraad HP
Netwerk / Internet:
10/100 Nic / 10MB Virgin Kabel
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView breedbeeld
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.