![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg har nylig kjøpt en Nintendo Wi-Fi USB-kontakten, og jeg fremdeles ikke kan koble til internett med min DS systemet. Kunne noen fortelle meg hvordan du bruker den?
| |||
| |||
| Først av alt er jeg så lei at du kjøpte denne fryktelige proudct. Jeg har hatt dette før og det er vanskelig å sette opp, dets trege og det regually krasjer min internettforbindelse. Virkelig anbefaler å få en tilbakebetaling. Men hvis du ikke vil gjøre dette her er hvordan u få det fungerer, hvis du har ikke allready installert programvaren installere det nå. 1 - åpne trådløse verktøyet (bør kalles ZDWlan verktøyet eller noe) 2 - klikk "modus" på toppen og velg deretter "tilgangspunkt ' 3 - Klikk "Flere innstillinger" 4 - klikk "bro adapter" og deretter Internett-forbindelsen din (hvis du kobler til Internett med USB den wont arbeide) 5 - aktivere WEP og angi et passord ved å klikke innstillingene når du er ferdig klikker gjelder 6 - klikk på den trådløse verktøy 7 - starte datamaskinen på nytt 8 - teste den bare gjøre følgende hvis ds sier noe på linjene av "ikke kunne skaffe ip ' 1 - gå til kontroll pannel, og Internett-tilkoblinger, og høyreklikk på den trådløse tilkoblingen (trådløs nettverkstilkobling 1), deretter propities 2 - bla nedover i listen til Internet Protocol, velg den deretter propities 3 - Velg "Bruk følgende IP-adresse og angi følgende IP-adresse: 193.168.0.1 Nettverksmaske: 255.255.255.0 standard gateway: 193.168.0.1 4 - mens ip vindu åpne Gå til Start, deretter Kjør, skriv inn "cmd" og trykk ENTER 5 - skriv "ipconfig / all" og trykker ENTER, merk deg DNS-server (e) på internett 6 - gå tilbake til ip-vinduet, og oppgi DNS-adressen (e) inn i 2 bokser. Her er et eksempel på hvordan det bør se ut: 7 - gå inn på DS'es forbindelse menyen, sette opp en profil for det trådløse nettverket 8 - gå inn på manuelt velge ip adresse menyen og skriv inn 193.168.0.2 for IP-adressen, så 255.255.255.0 for neste deretter 192.168.0.1 for neste 9 - angi dns ip-menyen og skriv inn DNS-adressen du skrev inn på datamaskinen 10 - starte datamaskinen på nytt, lagre forbindelse profil på DS deretter teste den og håpe på det beste. må du manuelt velge ip for hver enhet du kobler til det oppmerksom på at u cant bruker samme IP-adresse for eventuelle 2 enheter. slik at for eksempel når du setter opp din neste enhet du angir 193.168.0.3 deretter 193.168.0.4 og så videre, men dns, nettverksmaske og gateway vil være det samme. Jeg håper virkelig det fungerer fordi jeg har tilbrakt en halvtime å skrive ut dette |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Nice post Spencer!