vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > PC & Console Gaming

Register

En voi periä minun PSP!

Reply

Thread Tools
Old 31 tammikuu 2009, 19:43
Jäsen

Default En voi periä minun PSP!

Nooo! Eilen minun psp voi periä, mutta tänään se ei voi! Mutta USB-portti juttu, se voi. Olen epäillä minun laturi pilalla. Onko kukaan on ajatus, mitä tapahtuu?
Old 31 tammikuu 2009, 21:25
Moderator Group

Äänet minulle mitä ehdotti, kokeile taivutussuunnassa kaapeli ja laturi noin katso jos sen rikkoutuneen lanka

My System: Jotkut muut rakastaja!

Processor (s):
E8500 E0@4.1Ghz (varastoliuos volttia)
Emolevy:
BIOSTAR TPower I45
RAM-muisti:
4GB OCZ PC2-8500 PLATINUM
Graphics Card (s):
X1950 Pro
Äänikortti:
Kiintolevy (t):
2
Optinen asema (t):
LG GSA-DVD ± RW / DVD ± R / PhillipsDVDRW
Asia / PSU:
IQute 0508ula/SILVERSTONE OP850
Jäähdytys:
Big Typhoon VX
Network / Internet:
Chorus / NTL 20MB
Monitor (t):
ACER X223W 22 "Widescreen 1680 × 105
Operating System (s):
Windows 7 64bit Ultimate
Old 1 helmikuu 2009, 03:17
Rahoittajien ryhmän

Niin, mitä te sanotte, on hyvin todennäköistä, mutta se voisi olla jack että virtakaapelin pistokkeet osaksi tai pistorasiaan, sinä yrität muiden pistorasiat?
Old 27 helmikuu 2009, 14:50
Uusi Jäsen

Joo, että voi tapahtua kuin hatara USB-kaapeli, yritä saada uusi, tai yritä käyttämällä seinä-sovitin on vaurioitunut ja / tai rikki ...
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Laptop tapana periä ja Jack laturista kuumenee paljon redden137 Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet 2 25 elokuu 2009 04:09
Miksi My Laptop Charge Kaapeli Really ärtyisä? LegendaryFire Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet 2 11th Aug 2009 14:44
Voinko veloittaa iPod USB-portin kautta minun Asus ... daly770 Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet 1 20. marraskuu 2008 07:50
Laptop tapana periä skinnyman9000 Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet 4 11. Sep 2007 05:36
8 Tuntia akun yhden maksun Hybr! D Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet 3 25. toukokuuta 2007 09:23
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.