![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Nooo! Eilen minun psp voi periä, mutta tänään se ei voi! Mutta USB-portti juttu, se voi. Olen epäillä minun laturi pilalla. Onko kukaan on ajatus, mitä tapahtuu? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Äänet minulle mitä ehdotti, kokeile taivutussuunnassa kaapeli ja laturi noin katso jos sen rikkoutuneen lanka
www.Trade4Free.ie Todellinen uhka ei ole se, että tietokoneet alkavat ajatella, kuten miehetkin, mutta että miehet alkavat ajatella, kuten tietokoneisiin. Jos ei ole vaihtoehto, ei voida valita! ![]() My System: Jotkut muut rakastaja!
|
|
| |||
| |||
| Niin, mitä te sanotte, on hyvin todennäköistä, mutta se voisi olla jack että virtakaapelin pistokkeet osaksi tai pistorasiaan, sinä yrität muiden pistorasiat?
__________________ "Miksi he [PS3 Slim] kiinni UFO laskeutunut suorakulmion etsiä" --- NILAY Patel, Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| Joo, että voi tapahtua kuin hatara USB-kaapeli, yritä saada uusi, tai yritä käyttämällä seinä-sovitin on vaurioitunut ja / tai rikki ... |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Laptop tapana periä ja Jack laturista kuumenee paljon | redden137 | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 2 | 25 elokuu 2009 04:09 |
| Miksi My Laptop Charge Kaapeli Really ärtyisä? | LegendaryFire | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 2 | 11th Aug 2009 14:44 |
| Voinko veloittaa iPod USB-portin kautta minun Asus ... | daly770 | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 1 | 20. marraskuu 2008 07:50 |
| Laptop tapana periä | skinnyman9000 | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 4 | 11. Sep 2007 05:36 |
| 8 Tuntia akun yhden maksun | Hybr! D | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 3 | 25. toukokuuta 2007 09:23 |
| Thread Tools | |
| |