![]() |
|
| |||
| |||
| Nooo! Gisteren mijn psp in rekening kunnen brengen, maar vandaag kan het niet! Maar met behulp van de USB-poort thingy, het kan. Ik ben mijn vermoeden lader verwend. Heeft iemand een idee wat er aan de hand is? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Klinkt voor mij wat je voorgesteld, probeer dan buigen de kabel van de lader ongeveer zien of haar een gebroken draad
www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() Mijn Systeem: Enkele andere liefhebber!
|
|
| |||
| |||
| Ja, wat je zegt het meest waarschijnlijk is, maar het zou kunnen zijn de aansluiting die de stroomkabel stekkers in, of de wandcontactdoos, heb je andere aansluitingen?
__________________ "Waarom hebben ze [PS3 Slim] stok met de UFO-landing op een rechthoek look" --- Nilay Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| Ja dat kan gebeuren met die dun USB kabels, proberen om een nieuwe, of probeer via uw wand adapter, moet het worden beschadigd en of gebroken ... |