![]() |
|
| |||
| |||
| Nooo! _RGYD Min psp kan lade, men i dag kan det ikke! Men, ved hjelp av USB-port thingy, det kan du. Jeg mistenker min lader spoilt. Har noen har en ide hva som skjer? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Høres for meg hva du foreslo, prøv å bøye kabelen i laderen rundt om sine brukket wire
www.Trade4Free.ie Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() Min System: Noen andre lover!
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ja, hva sier du er mest sannsynlig, men det kan være kontakten som strømledningen kobles til eller stikkontakten, fikk du prøve andre socketer?
|
| |||
| |||
| Ja det kan skje til de spinkel USB-kabler, prøve å få en ny, eller prøve å bruke veggen adapter, må den bli ødelagt og brutt ... |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Laptop wont kostnad og Jack fra laderen gets very hot | redden137 | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 2 | 25 august 2009 04:09 |
| Hvorfor er min Laptop Charge Kabel Really nærtagende? | LegendaryFire | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 2 | 11 august 2009 14:44 |
| Kan jeg lade iPod via USB-porten på min Asus ... | daly770 | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 1 | 20 nov 2008 07:50 |
| Laptop wont charge | skinnyman9000 | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 4 | 11. sep 2007 05:36 |
| 8 timer batterilevetid fra en kostnad | Hybr! D | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 3 | 25 mai 2007 09:23 |
| Thread Tools | |
| |