mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > PC & Console Gaming

Register

Jag kan inte ladda min PSP!

Reply

Thread Tools
Old 31 januari, 2009, 19:43
Ledamot Gruppen

Default Jag kan inte ladda min PSP!

Näe! I går mitt psp kan ta ut, men idag kan det inte! Men med hjälp av USB-porten sak kan det. Jag misstänker min laddare bortskämd. Har någon har en aning om vad som händer?
Old 31 januari, 2009, 21:25
Moderator-gruppen

Låter för mig vad du föreslog, försöka böja kabeln från laddaren runt se om en trasig tråd

Mitt System: Några andra älskare!

Processor (s):
E8500 E0@4.1Ghz (stock volt)
Moderkort:
BIOSTAR TPower I45
RAM Minne:
4GB OCZ PC2-8500 PLATINA
Grafikkort (s):
X1950 Pro
Ljudkort:
Hårddisk (s):
2
Optisk enhet (er):
LG GSA-DVD ± RW / DVD ± R / PhillipsDVDRW
Mål / PSU:
IQute 0508ula/SILVERSTONE OP850
Kylning:
Big Typhoon VX
Nätverk / Internet:
Chorus / NTL 20MB
Monitor (s):
Acer X223W 22 "widescreen 1680 × 105
Operating System (s):
Windows 7 64bit Ultimate
Old 1 Februari 2009, 03:17
Givargruppen

Ja, vad säger ni är mest sannolikt, men det kan vara jack att strömkabeln pluggar till eller vägguttaget, har du prova andra uttag?
Old 27 februari 2009, 14:50
New Member Group

Ja det kan hända att de som vanligt USB-kablar, försöka få en ny, eller prova att använda din vägg-adapter, det måste vara skadade och / eller trasiga ...
Reply

Register

Komihåglista

Liknande Trådar
Tråd Thread Starter Forum Svar Senaste Inlägg
Laptop wont avgift och uttag från laddaren blir mycket varm redden137 Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer 2 25 augusti 2009 04:09
Varför är min laptop Charge Cable Verkligen lättstött? LegendaryFire Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer 2 11 august 2009 14:44
Kan jag ladda min iPod via USB-porten på mitt Asus ... daly770 Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer 1 20 november 2008 07:50
Laptop wont avgift skinnyman9000 Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer 4 11 sep 2007 05:36
8 timmars batteritid från en avgift Hybr! D Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer 3 25 maj 2007 09:23
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.