![]() |
|
| |||
| |||
| Näe! I går mitt psp kan ta ut, men idag kan det inte! Men med hjälp av USB-porten sak kan det. Jag misstänker min laddare bortskämd. Har någon har en aning om vad som händer? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Låter för mig vad du föreslog, försöka böja kabeln från laddaren runt se om en trasig tråd
www.Trade4Free.ie Den verkliga faran är inte att datorerna börjar tänka som män, men att män kommer att börja tänka som datorer. När det inte finns något alternativ, det kan finnas något annat val! ![]() Mitt System: Några andra älskare!
|
|
| |||
| |||
| Ja, vad säger ni är mest sannolikt, men det kan vara jack att strömkabeln pluggar till eller vägguttaget, har du prova andra uttag?
__________________ "Varför har de [PS3 Slim] käpp med UFO landar på en rektangel look" --- NILAY Patel, Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| Ja det kan hända att de som vanligt USB-kablar, försöka få en ny, eller prova att använda din vägg-adapter, det måste vara skadade och / eller trasiga ... |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Laptop wont avgift och uttag från laddaren blir mycket varm | redden137 | Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer | 2 | 25 augusti 2009 04:09 |
| Varför är min laptop Charge Cable Verkligen lättstött? | LegendaryFire | Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer | 2 | 11 august 2009 14:44 |
| Kan jag ladda min iPod via USB-porten på mitt Asus ... | daly770 | Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer | 1 | 20 november 2008 07:50 |
| Laptop wont avgift | skinnyman9000 | Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer | 4 | 11 sep 2007 05:36 |
| 8 timmars batteritid från en avgift | Hybr! D | Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer | 3 | 25 maj 2007 09:23 |
| Thread Tools | |
| |