![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hi everyone, Valitettavasti pitkästyttää teitä kaikkia, mutta olen ottaa suuria ongelmia pelaaminen HL2, CS tai CSS. Käytössä HL2 En voi edes aloittaa pelin, ruutu menee kirkkaan sininen & uudelleen saappaat minun PC! I kirjoitti joitakin niistä tavaraa oli sininen virhe näytön. Se aloitti toteamalla, että sivun yläreunaan, "Havaittiin ongelma, ja Windows on suljettu estämiseksi tietokone". Sen jälkeen se menee noin tarkkailun tämän & että stuff En oikein ymmärrä, mutta ei ollut linja, jonka otsikko on "Tekniset tiedot", joka meni seuraavasti. *** STOP: 0x0000008e (0xC000001D, 0xE3F937c7, 0xA75BD88C, 0x00000000). Käytössä CS & CSS voin olla enintään 1 minuutti, ennen kuin koko asia lukot jopa & Saan jatkuvasti konekivääri melu, outoa. Lopulta kone uudelleen saappaat sen itse. Joka tapauksessa uudelleen käynnistyksen saan seuraavista virhesanomista, http://img442.imageshack.us/img442/3...essagesrc5.png Olen kokeillut leikkii palomuuri pois & Olen myös kääntänyt grafiikka alas melko pieni, mutta aina saada samat tulokset. PC spec seuraavasti; AMD Athlon 2400 + XP Home SP3 ATI Radeon 9600XT, 1.00GB Ram. Tämä vain tapahtuu Steam / Valve pelejä. Kaikki muut pelit ovat kauniita ja minulla on uusimmat ajurit asennettu. Voi pelata muita pelejä tuntia ilman probs lainkaan. Played HL2 noin kolme vuotta sitten ei probs, mutta nyt vain ei voi saada missä tahansa lainkaan. Ei voi ajatella, mitä eri 3 vuotta sitten muu kuin minä ei ollut minun 9600XT takaisin sitten. Olen myös aloittanut HL2 jossakin ikkunassa vaikka käynnissä SpeedFan niin voisin nähdä, mitä oli tapahtumassa. Opening näytöt eivät olleet ongelma. Sen jälkeen se meni "Start New Game '& suorittimen käyttö baarissa SpeedFan meni suoraan 100%. Aiempaa HL2 näyttö meni mustaksi ja voisin nähdä Ladataan edistymistä bar. Kun tämä oli käynnissä suorittimen käyttö oli useimmiten noin 22%. Kun ladattu näytön pysyi musta mutta puoliintumisaika 2 kirjoitettu kaikkialla sitä. Suoritinkäytön sitten meni suoraan yli 100%, sitten tuli "Blue Screen of Death" on noin kaksi sekuntia ennen koneeni uudelleen käynnistynyt. Fan lämpötilat olivat Fan1 43C, Fan2 53C & HDO 36c. On myös tarkistanut GCF välimuistin tiedostoja, ei ole eroa, pahoillani pituus tähän virkaan, mutta "tieto on valtaa", kuten he sanovat. Olen varma, että te voi auttaa, odotettaessa, Liman. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Teitkö Tarkista järjestelmän vähimmäisvaatimukset? Jos youre käynnissä ehdoton minimi, sitten sen varma asia youre PC tulee kaatumaan. Se voi myös olla OS. Jos laatikko sanoi "Games for Windows" ja sitten pahoillani jätkä mutta aiot joko a) Hanki uusi tietokone, jossa on Vista on, tai b) Hanki Windows Vista, sillä Vista on ainoa käyttöjärjestelmä, DX-10 on yhteensopiva varten. Vaihtoehto A on luultavasti halvempaa.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Sen ei "Games for Windows" Sen höyry / venttiili Oletko kokeillut asentamista kaikkein uusimmat ohjaimet?
www.Trade4Free.ie Todellinen uhka ei ole se, että tietokoneet alkavat ajatella, kuten miehetkin, mutta että miehet alkavat ajatella, kuten tietokoneisiin. Jos ei ole vaihtoehto, ei voida valita! ![]() My System: Jotkut muut rakastaja!
|
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Quote:
My System: Ensinnäkin OC
|
|
| |||
| |||
| Hei ihmiset, Kiitos ajastasi. Vähimmäisvaatimukset ovat seuraavat: OS: Windows 2000/XP/ME/98 Prosessori: 1.2 Ghz Muisti: 256 Mt RAM-muistia Kuvat: DirectX 7. Jopa minun vanha kone voi selvitä, että paljon! Olen myös saanut uusimmat näytönohjaimet minun 9600XT. Onko muita kuljettajia Haluan kokeilla? Joku mainitsi piirisarjan ajurit, mutta uskon, että se olisi liian tekninen minulle. Kaikki muut ajatukset siellä? Toivottavasti Liman. |
|
| |||
| |||
| Onko sinulla AVG tai NOD32 asennettu? Ne on tiedetään aiheuttavan BSOD'S kanssa Steam / Valve pelit Lisäksi se voisi olla RAM liittyvät, sinulla on vain yksi keikka tai kaksi keppiä? Jos sinulla on 2 yrittää ottaa yhden ja käynnissä peli ja viisumi / versa
__________________ www.Trade4Free.ie Todellinen uhka ei ole se, että tietokoneet alkavat ajatella, kuten miehetkin, mutta että miehet alkavat ajatella, kuten tietokoneisiin. Jos ei ole vaihtoehto, ei voida valita! ![]() |
|
| |||
| |||
| Onko sinulla AVG tai NOD32 asennettu? Ne on tiedetään aiheuttavan BSOD'S kanssa Steam / Valve pelit Hi SocialWarfare, En käytä AVG, mutta niin ei minun poikani & hänellä ei ole ongelmia pelaa näitä pelejä. Aion kuitenkin yrittää sen AVG sammutetaan & raportoi myöhemmin, paljon kiitoksia, Liman. |