![]() |
|
| |||
| |||
| Hei alle, Beklager kjede deg alle men jeg har store problemer med å spille HL2, CS eller CSS. På HL2 Jeg kan ikke engang begynne et spill, skjermen går lyse blått og deretter støvler min PC! Jeg skrev ned noen av de tingene som var på den blå feil skjerm. Det begynte med angivelse, på toppen av siden "Det er oppdaget et problem, og Windows er avsluttet for å hindre skade på datamaskinen. Deretter går om å sjekke dette og at ting jeg forstår ikke helt, men det var en linje ledet "Teknisk informasjon" som gikk som følger. *** STOP: 0x0000008E (0xC000001D, 0xE3F937c7, 0xA75BD88C, 0x00000000). På CS & CSS Jeg kan spille i opptil 1 minutt før alt låser seg og jeg får en konstant maskingevær støy, weird. Omsider maskinen på nytt støvlene sine selv. I alle fall på re-boot får jeg følgende feilmeldinger, http://img442.imageshack.us/img442/3...essagesrc5.png Jeg har prøvd å spille med brannmuren av og jeg har også slått grafikken ned ganske lav, men alltid få de samme resultatene. PC spec som følger; AMD Athlon 2400 + XP Home SP3, ATI Radeon 9600XT, 1.00GB Ram. Dette skjer bare på Steam / Ventilverksted spill. Alle andre spill er fine og jeg har de nyeste driverne installert. Kan spille andre spill i timevis uten probs på alle. Spilt HL2 cirka tre år siden uten probs, men nå er jeg bare ikke kan synes å komme fra hvor som helst i det hele tatt. Kan ikke tro hva som er forskjellig fra 3 år siden enn jeg hadde ikke mitt 9600XT tilbake da. Jeg har også startet HL2 i et vindu mens du kjører SpeedFan så jeg kunne se hva som foregikk. Åpning skjermene var ikke et problem. Deretter gikk til "Start New Game" og CPU-bruken bar på SpeedFan gikk rett til 100%. Det de HL2 skjermen gikk i svart og jeg kunne se en lasteproblemer forløpslinje. Når dette var kjører CPU-bruken var det meste rundt 22%. Når lastet skjermen forble svart men med HALV Life 2 skrevet over det. CPU-bruken så gikk rett over til 100%, jeg så fikk "Blue Screen of Death" for omtrent to sekunder før maskinen re-oppstart. Fan temperaturer var Fan1 43C, Fan2 53C & HDO 36C. Har også bekreftet GCF cache-filer, ingen forskjell, beklager lengden av dette innlegget, men "informasjon er makt" som de sier. Jeg er sikker på at dere kan hjelpe, i påvente, Slim. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Visste du kontrollere minimum systemkrav? Hvis du kjører det absolutte minimum, så det en sikker ting du PC kommer til å krasje. Det kan også være OS. Hvis boksen sa Games For Windows, så lei dude, men du kommer til å enten a) Få en ny datamaskin med Vista på den, eller b) Få Windows Vista, fordi Vista er det eneste operativsystemet som DX 10 er kompatibel for. Alternativ A er trolig billigere.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det er ikke "Games for Windows" Its damp / ventil Har du prøvd å installere de mest nyere drivere?
www.Trade4Free.ie Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() Min System: Noen andre lover!
|
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Sitat:
Min System: Først OC
|
|
| |||
| |||
| Hei folk, Takk for tiden din. Minimumskrav er som følger: OS: Windows 2000/XP/ME/98 Prosessor: 1.2 Ghz Minne: 256 MB RAM Grafikk: DirectX 7. Selv min gamle maskin kan håndtere så mye! Jeg har også fått den nyeste grafikk driverne for 9600XT. Er det andre drivere jeg burde prøve? Noen nevnte brikkesettet driverne men jeg tror det ville være for teknisk for meg. Alle andre tanker ute? Forhåpentligvis vil Slim. |
|
| |||
| |||
| Har du AVG eller NOD32 installert? De er kjent for å forårsake BSOD med Steam / Ventilverksted spill Også det kan være RAM relatert, har du en gig eller to pinner? Hvis du har 2 prøver å ta ut en og kjører spillet og visa / versa
__________________ www.Trade4Free.ie Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() |
|
| |||
| |||
| Har du AVG eller NOD32 installert? De er kjent for å forårsake BSOD med Steam / Ventilverksted spill Hi SocialWarfare, Jeg bruker AVG, men det gjør min sønn og han har ingen problemer med å spille disse spillene. Jeg vil imidlertid prøve den med AVG slått av og vil rapportere tilbake senere, Mange takk, Slim. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Anybody Play Wow? | BakedCow | PC & Console Gaming | 2 | 20 november 2009 16:47 |
| Kan ikke spille GRIDracedriver | redden137 | PC & Console Gaming | 3 | 14 april 2009 07:00 |
| I Spy-komme og spille! | cheesepuff | Av Emne Diskusjon | 5 | 18 januar 2008 14:17 |
| Cant spille lyd-CD | harriet40 | Drivere og flyttbare medier | 7 | 19nde sep 2007 12:30 |
| Hvilke spill har du spille? | Hybr! D | PC & Console Gaming | 25 | 8 juli 2007 04:23 |
| Thread Tools | |
| |