![]() |
|
| |||
| |||
| Ik heb een keuze om ofwel een PSP-3000 of een iPod touch, die men denkt u rekenen is beter? Het goede, de kwaden? |
|
| |||
| |||
| en de nieuwe psp heeft scanline problemen met enkele spelletjes. Ik heb een psp en ik kan u vertellen, het is een stuk stront. i dont ooit gebruiken meer. de iPod touch heeft internet, een geweldige web browser Ik mag toevoegen, muziek, video, foto's en tal van toepassingen. als je echt wilt gaming op het halen van de PSP. maar ik denk niet dat je zal eindigen gebruiken dat veel |
|
| |||
| |||
| Beiden doen vrijwel hetzelfde spul, maar de PSP is uitbreidbaar voor meer geheugen. Elk heeft zijn eigen goede en slechte bits dus afhankelijk wat je wilt gebruiken voor. |
|
| |||
| |||
| Oke ik heb beide. Nou ... kunt u geen barsten / jailbreak een van hen. PSP is niet voor de muziek. iPod is. PSP is niet voor de video's. iPod is. PSP is voor spelletjes. iPod is het niet. (en er zijn een aantal leuke simpele spellen) Als u een router thuis, ik zou zeggen dat je een iPod touch. iPod wordt goedkoper op de lange termijn, aangezien de PSP games Arent goedkoop. Ik zou niet met mijn psp voor muziek, zijn zeer omvangrijk in vergelijking met de iPod. web browsen op de PSP is een teef. geen van hen hebben flitser in hun browser. |
|
| |||
| |||
| Ik heb een PSP en het gaat overal met me mee met mijn 19 DVD's en 13 games die nemen minder ruimte dan de PSP maar ik wil nog zeggen gaan met de iPod touch, maar heeft meer functionaliteit en is lichter / kleiner.Edit: Net gecontroleerd het OP en I'm guessing hij had gemaakt van zijn keuze nu. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik heb twee betalingsdienstaanbieders voor verkoop indien anyones geïnteresseerd. Noch ooit zijn gebruikt voor meer dan een paar uur.
|
| |||
| |||
| Ik krijg de PSP, als je kunt spelen veel beter spellen met betere graphics, het heeft een groter scherm, goedkoper en je kunt het geheugen uitbreiden door een nieuwe geheugenkaart anytime! |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| IPod Touch | evilfantasy | Geluid, Speakers & MP3 Spelers | 1 | 27 oktober 2009 16:32 |
| IPod Touch in de diagnostische modus | Haun | Geluid, Speakers & MP3 Spelers | 1 | 16 mrt 2009 05:02 |
| IPod Touch Tijd Mess Up? | Haun | Geluid, Speakers & MP3 Spelers | 1 | 13 mrt 2009 07:18 |
| Jailbreaking mijn iPod Touch? | Haun | Laptops, Mobiles & PDA's | 6 | 27 feb 2009 15:02 |
| Ipod Touch 2G met 2.2.1 Update - AOL Mail Niet verwijderen | Haun | Laptops, Mobiles & PDA's | 2 | 9 Feb 2009 04:50 |
| Thread Tools | |
| |