![]() |
|
| |||
| |||
| Jag har ett val att få antingen en PSP 3000 eller en iPod touch, som en tror du är bäst? De goda, de onyttigheter? |
|
| |||
| |||
| och den nya PSP har scanline problem med vissa spel. Jag har en PSP och jag kan berätta för er, det är en del av skiten. jag dont någonsin använda det längre. iPod touch har internet, en bra webbläsare jag får lägga till, musik, video, bilder och massor av program. Om du verkligen vill ha spel på hämta PSP. men jag verkligen dont tror att du kommer att sluta använda det så mycket |
|
| |||
| |||
| De båda gör ganska mycket samma saker, men PSP är utbyggbar för mer minne. Alla har sina egna goda och dåliga bitar så det beror på vad man vill använda den till. |
|
| |||
| |||
| Okej jag har båda. Tja ... Du kan inte spricka / jailbreak endera av dem. PSP är inte musik. iPod är. PSP är inte för videor. iPod är. PSP är för spel. iPod är det inte. (och det finns några roliga enkla spel) Om du har en router hemma, jag vill säga få en iPod touch. iPod är billigare i det långa loppet, eftersom PSP spel Arent billigt. Jag vill inte använda min PSP för musik, dess mycket skrymmande jämfört med ipod. surfning på PSP är en bitch. ingen av dem har blixt i sina webbläsare. |
|
| |||
| |||
| Jag har en PSP och det går överallt med mig inklusive min 19 DVD-skivor och 13 spel som tar upp mindre utrymme sedan PSP men jag skulle ändå gå med iPod touch, den har fler funktioner och är lättare / mindre.Edit: Just kontrollerat OP och jag gissar att han skulle av gjort sitt val nu. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jag har två Betalningsleverantörerna till salu om anyones intresserade. Ingen har någonsin använts i mer än ett par timmar.
|
| |||
| |||
| Jag skulle få PSP, som du kan spela mycket bättre spel med bättre grafik, det har en större skärm, billigare och du kan utöka minnet genom att få ett nytt minneskort som helst! |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| IPod Touch | evilfantasy | Ljud, Högtalare & MP3 Spelare | 1 | 27 Oktober 2009 16:32 |
| IPod touch i Diagnostic Mode | Haun | Ljud, Högtalare & MP3 Spelare | 1 | 16 mars 2009 05:02 |
| IPod touch Temne Mess Up? | Haun | Ljud, Högtalare & MP3 Spelare | 1 | 13 mars 2009 07:18 |
| Jailbreaking min iPod Touch? | Haun | Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer | 6 | 27 februari 2009 15:02 |
| IPod touch 2G med 2.2.1 Update - AOL Mail Inte Radera | Haun | Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer | 2 | 9 februari 2009 04:50 |
| Thread Tools | |
| |