![]() |
|
| |||
| |||
| at Nintendo gjort endeløse ocean til Wii og Nintendo `s oprindelig japansk og Japan er jagt Wales osv. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| tilsyneladende for forskning, men Japan har endeløse fiskerihavne, landet ville være knackered uden at det, de primært gøre det for beskæftigelse og naturligvis økonomi hehe
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Der er milliarder af mennesker, og kun millioner af hvaler så forlade hvaler alene eller ......... nevermind.lol
| |||
| |||
| reasearch min a ** ei bruges til at gerne Japan indtil de begyndte at fiske humback hvaler. |
|
| |||
| |||
| im sikker på, at det ikke hele landet vi er lige så slemt WE, UK jages af sperm og pukkelryg hval til næsten udryddet i slutningen af 18. århundrede blot for hval olie, ironiske er, at vi var de første til at jage hvaler om import vilkår |
|
| |||
| |||
| at `s den 18. det er den 21.. |
|
| |||
| |||
| Rofl, hey sine hvad vi mennesker gør det, vi jage og dræbe ting:), lol det er ironisk, men hvad kan vi gøre ved det, de fælles evalueringsrapporter, vil blive fælles evalueringsrapporter:), og som mrdaveyk sagt, det er ikke dem alle. |
|
| |||
| |||
| yer Jeg ved, at vi `re mennesker n alle Jeg har lige don` t gerne em eller nogen jager dyr, når de `ve have en reel risiko for at blive udryddet. |
|
| |||
| |||
| yehh, jeg kan se dine point på dette, men sværere at gøre love om havene |
|
| |||
| |||
| især nogen elses vi bør alle være ligesom Island, deres fiskeindustri er så bæredygtig men så igen på grund af EU vi cant, vi dont have vand nok delt mellem EU til selv forsøge bæredygtighed |