![]() |
|
| |||
| |||
| dat nintendo gemaakt eindeloze oceaan voor de Wii en Nintendo `s oorspronkelijk Japans en Japan zijn jacht wales enz. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| blijkbaar voor onderzoek, maar Japan heeft eindeloze vishavens, het land zou zijn uitgeput zonder dat ze vooral doen voor de werkgelegenheid en natuurlijk, de economie hehe
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Er zijn miljarden mensen en alleen miljoenen walvissen dus laat de walvissen alleen of ......... nevermind.lol
| |||
| |||
| reasearch mijn a ** ei gebruikt als Japan tot ze begonnen met de visserij humback walvissen. |
|
| |||
| |||
| im zeker van zijn niet het hele land wij zijn net zo slecht WE, UK gejaagd het sperma en bultrug walvis aan de buurt uitsterven in de late 18de eeuw alleen voor walvis olie, De ironie is dat we waren de eerste om te jagen op walvissen Invoerwaarden |
|
| |||
| |||
| dat is de 18e dit is de 21ste. |
|
| |||
| |||
| Rofl, hey zijn wat mensen doen, wij jagen en doden dingen:), lol Het is ironisch, maar wat kunnen we doen, de JAP's zullen JAP's:), en als mrdaveyk zei, zijn ze niet allemaal. |
|
| |||
| |||
| YER i know we `re n mens alle i just don` t graag em of iemand jacht dieren wanneer ze heb een werkelijk risico van uitsterven. |
|
| |||
| |||
| yehh, ik zie uw punt op, maar zijn moeilijker te maken wetten op de zeeën |
|
| |||
| |||
| vooral iemand anders we moeten allemaal worden zoals IJsland, hun visserij-industrie is zo duurzaam maar dan weer te wijten aan de EU we cant, we dont have genoeg water gedeeld tussen de EU om zelfs poging duurzaamheid |