![]() |
|
| |||
| |||
| at Nintendo gjort endeløse havet for Wii og Nintendo `s opprinnelig japansk og Japan er jakt wales etc. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| angivelig for forskning, men Japan har uendelige fiske porter, landet ville være knackered uten de hovedsakelig gjøre det for sysselsetting og selvfølgelig økonomi hehe
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det finnes milliarder av mennesker og bare millioner av hval så la hvaler alene eller ......... nevermind.lol
| |||
| |||
| reasearch meg en ** ei brukt til å like Japan før de begynte å fiske humback hval. |
|
| |||
| |||
| im at det er ikke hele landet vi er like ille WE, UK jaktet på sperm og humpback hval til nær utryddelse i slutten av 18. århundre bare for hval olje, ironi er at vi var de første til å jakte hval på import vilkår |
|
| |||
| |||
| at `s 18. Dette er det 21.. |
|
| |||
| |||
| Rofl, hei dens hva vi mennesker gjør vi jakte og drepe ting:) lol det er ironisk, men hva kan vi gjøre med det, den japs vil bli japs:), og som mrdaveyk sagt, det er ikke alle av dem. |
|
| |||
| |||
| yer jeg vet vi `re mennesker n all Jeg skjønner ikke liker dem eller noen jakt dyr når de` ve har en reell risiko for å bli utdødd. |
|
| |||
| |||
| yehh, kan jeg se punktet på det, men det vanskeligere å lage lover på hav |
|
| |||
| |||
| særlig noen elses vi bør alle være som Island, deres fiskeindustrien er så bærekraftig men så igjen på grunn av EU vi skrånende vi ikke har nok vann deles mellom EU til enda forsøk bærekraft |